Sunday, October 28, 2007

~my precious~

anugerah dari yg esa..lots of luv >> make mama proud darls!!

17 comments:

Ungku Nor said...

err..cop..copp..
ni anak ka adik?

hehehe.

Salam ziarah. nak panggey kakak ka adik ni..
saya ni 'baru' cecah 37, hehehe.

arsaili said...

errrkkk...tak cam anak dan ibu dalm iklah ubat batuk tu...ni cam gf n bf pun bole..uhuhuhu

azlanlin said...

Adik2nya mana? Mcm sorok jerrr

echah_syed said...

ungku nor>> tq..sudi terima pelawaan sy..

~ anak la tu..adik pun bole gak (jgn kasi tau org ekk..hehehhh)

~ panggil akak jer lebih friendly..


anakanda arsaili>> bole nyamar ni..uhuks :P



~ azlanlin>> dia lah adik n dia gak abang..macho x? :D

~ small family but lots of luv.. :)

~ alhamdulilah.

UncleJ said...

sib baik anak lelaki saya kecik lagi..kalau tak sah2 boleh buat menantu anak combi nih....jelita mcm ibu dia jugak...hehehe

jaga bebaik nak dara tu combi..saham tgh naik melambung tu...ekekeke

echah_syed said...

unclej..bole jd besan !!

~ kot cucu2 kita bertemu jodoh..hehe

~ saham? belum register kt mane2 company lg.. :P


~ ade yg berminat bole booking..ahaks

eylla said...

amboi...
comeinya anak dara u...
kelassss
nway thanks for dropby...

jeff said...

huh .. alhamdulillah sihat segar bugar :)

echah_syed said...

eylla>> comei ker? makasih..

~sape lg comei..mak ker anak ? :P




jeff>> timakasih dropby..

~ cmne nk kenal u?

~ x bole nk link.. :(

Jie said...

pipi mcm mak dia..hehehehehehe

echah_syed said...

jie>> pp jer ker? huhu.. :(

azlanlin said...

ehhh..emak dia dah mcm adik beradik...errrmmmm, anaknya yg nampak matang keeee...emaknya nampak muda dan tak makan tua!...yg mana satu yek?

Jie said...

hapdet la.... wei..letak pic gebu2 awak tu..kehkehkeh

Abang Long said...

kalau jalan berdua ... sambil bergurau senda ....

echah_syed said...

azlanlin,jie & abg long..

~ yg adik tu bole jd bodyguard mama dia.. :D

~ kakak tu jd teman ketawa diwaktu suke,teman menangis dikala duka.. :P

jie..aku ni fotogenic..nnt kalo jumpa ko jgn terkezzut ekk :P

Sarah Mohd Shukor said...

salam auntie combi yg dirindui!

berapa umur ur precious? mcm muda dr sy. x de adik pmpuan la plak sy ni. ish.. rugi2.. hehe.

echah_syed said...

~ sarah >> muda sket je..21 thn.

~ bole jd kakak cz dia pun xde kakak kn..

~ msti xcited dpt kakak ni :D

~ syg sarah :)