Tuesday, January 17, 2012

perlis indera kayangan


  cepat masa berlalu eh,sedar2 anak2 dah sama beso dgn makpak depa ;)




 bestnya boleh mandi manda



 gua kelam ditutup sementara kerana ada pembaikkan disebabkan banjir.so tak dapat masuk ke dalam gua.



 daulat tuanku




 kangar ibu negeri perlis indera kayangan.



taman anggur perlis yg terletak di sungai batu pahat.

dari alor setar kami bertolak ke perlis indera kayangan.memang tak plan nak tidor di perlis kerana kami hanya ingin ke taman anggur dan gua kelam sahaja.tapi disebabkan taman anggur ditutup pada hari tersebut [isnin] so kami pun bermalam diperlis.keesokkan harinya [selasa] kami bertolak ke taman anggur.tertunai hajat precious nak bergambo bersama buah anggur yg bergantungan dipokok hoho.

sayang sekali gua kelam juga ditutup sementara waktu utk pembaikkan akibat banjir.sebelum ini kami sudah pernah ke sini [gua kelam] tapi itu beberapa tahun yg lalu.disebabkan cuti yg ciput kami terpaksa hadkan jalan-jalan cari mkn diperlis dan tak  sempat juga singgah dikuala perlis utk menikmati laksa kuala perlis yg sedap sgt kononlah...hehe ;)

apapun bercuti dgn famili sgt berbaloi kerana kami dapat bersama-sama walaupun hanya cuti yang ciput.

layan jerr...