Saturday, December 8, 2007

rindunyerr kat korang...

combi masih kt perak ni..lima hari kt klang..gi round rumah ipar duai..mlm ni combi curik sket mase utk lepaskan rindu ngn kkwn..huhuhu..

ade byk pic nk post tp lom ade mase ni...so sabo laa ekk..tp cerita yg paling best ialah..pertemuan combi ngn 2J..jun
& jie ..mcm mimpi laa..timakasih bbyk sbb 2J sudi bertemu ngn combi..mmg cute mamajie & mamajun..rase cm nk peluk..tak nak berpisah..huhuhu

patutnyer 3J..sorang lagi papa j....sape ekk kalo bkn papa yg fofular & femes..uncleJ laa.insyaALLAH pnjg umo kita jumpa ekk.

kakdik..mama tak sempat nak jumpa kakdik..jgn sedeh ekk..mama janji ade rezeki kita jumpa..

norza..mmg plan kita tak jadik..apapun insyaALLAH nx time..jgn sedeh ekk

budin,UJ,ks dan kwn2 yg lain..hanya mase menentukan segalanyer..insyaALLAH..

combi nak stop dulu..so bila free combi try reply msj kkwn ekk..mis u all..muahhhhh!!!

12 comments:

DUNIABUDIN said...

eleeeeeh..saje tak nak jumpa kite...Dia nak jumpa 3J saje... nasib baik yang satu J tu jantan.. Dapatlah jumpa 2 J... Jeles...

DUNIABUDIN said...

eleeeeeh..saje tak nak jumpa kite...Dia nak jumpa 3J saje... nasib baik yang satu J tu jantan.. Dapatlah jumpa 2 J... Jeles...

DUNIABUDIN said...

masuk rumah kite pun tak tinggal jejak. Macam kita tak tau...

Jie said...

fuyooooo...Abg Budin lepas geram...abis aura badan yang demam tu tersembul keluar....he he he

Jbudin, jgn lah majuk...Combi tu gigil kaki round KL, takut sesat...maklumlah berpuluh² tahun meninggalhkan M'sia..ha ha ..

cikgu panji said...

Kiranya mcm combi bagi bonus pada Jie & Jun. Lepas ni sapa pulak dapat bonus...??

UncleJ said...

betul ckp Judin tu combi...saja tak mo jumpa kita org yg jantan macho nih...hehehe

nanti jumpa lagi semua J tu..Judin, KS ( dia ni J jugak sebenarnya tau), Jeff dan Jurumasak tu sekali..so bila nak gi Starbucks Cheras Selatan nih?

Jun :) said...

wahhh, ramai jeles la..hikks! combi, ade nak blanje kat starbucks..nak ikut eh!

Ziana said...

mama........
alahaiii...
x sempat ke nk jmpe kakdik?

xpe..
ade rezeki ade laa ek mama?

:(

© Oshun/EM Muhammad/Nadia Emarele Muhammad said...

Amboiii... Budin marah bebenor ngan Combi. Ngeh. Nampak gayanya, Combi kena jumpa gak Budin sebelum balik ni.
Syoknyaaaaa balik kampung. Lama sungguh. Ni yang jeles nih... ngeh. Musim deroyan ke sekarang ni Combi?

mad redo1 said...

rindu orang di perantauan mungkin tak sama dengan rindu orang dok kampung halaman, tapi yang pasti semua merasai kerinduan yang mendalam...

mad redo1 melalut di senja hari... mintak maap ya Combi...

arsaili said...

waa happy tgk aunty..jalan sakan ey..seronokkkkk

Anonymous said...

Bonjorno, persismutiara.blogspot.com!
[url=http://viagraenat.pun.pl/ ]Compra viagra in Italia[/url] [url=http://cialisdkee.pun.pl/ ]Acquistare cialis online[/url] [url=http://viagraycla.pun.pl/ ]Acquisto viagra generico[/url] [url=http://cialisonya.pun.pl/ ]Compra cialis in Italia[/url] [url=http://viagrareta.pun.pl/ ]Compra viagra online[/url] [url=http://cialisybea.pun.pl/ ]Acquistare cialis online[/url]