Saturday, June 20, 2009

dia ibarat sebutir saga..

saga hitam yg sgt menawan.. combi & huby suke kaler ni.cik empunya diri suke tak?? :)

jom buat matematik..budget betul-betul yer darl :p

sila pilih ikut kemampuan..asal jgn minta pinjam along ekk * nnt kena rantai :p

ikut pusingan jam >> gen 2,neo,exora & saga..

hari tidak berdiet..jom melantak! :p

sempena hari berkasih syg kami 4 beranak mkn nasik beriani atas permintaan/cadangan precious.beriani kambing,lembu,ayam.lauk tambahan ayam goreng,daging kicap,hati serta jelatah timun.mcm-mcm haiwan beronggeng didlm perut.alhamdulilah kenyang :)


~ hepi father's day ~

dia ibarat sebutir saga >> merah saga adalah semangat, kuat & tabah ibarat kulit,tegap & rendang ibarat pokok."kami syg abah"



layan jerr..

27 comments:

TokNabe said...

Hitam itu menawan. Kira dapat kereta baru ler ni... bila keluar tu?

echah_syed said...

tok >> keta ni utk anak dara combi.nx sem dia dah practical so bole ler belajo berdikari.

paling cpt pun seminggu kot.kalo ade kaler tu dlm stok lagi cpt :)

cikgu panji said...

wow precious...
melaram sakan le nanti.

SYAbAR said...

Selamat Hari Bapa untuk `DIA' yang bertahta di hati & sanubari Combi. Tayar 4 bakasl jd kehebatan precious tp `DIA' lebih hebat buat anda sefamili kan Combi..... Selamat berbahagia

echah_syed said...

cp >> kwn2 dia dah chop ajak pusing-pusing kk.. :)

echah_syed said...

syabar >> 'dia' adalah idola anak-anak sehingga precious pun nak carik bakal pelindung mcm dia.. :)

lepas ni biar precious berdikari sbb dia pun dah beso pnjg heheh :p

pReciOus shaRihaNa said...

bukn bsr pjg.
bsr bulat!
huahuahauhua.


*yer.yer.nk cr yg 10thn older.ble yer bonda?*

=P

echah_syed said...

P >> besar bulat mcm potato..hiks :p

alang-alang yg bongkok sabut..nak?? :p

pReciOus shaRihaNa said...

untung sabut timbul!

*ade kaitan ke tue?*
LOL.

meo188 said...

wohohohoho... proton saga!!!

cerpelai said...

Ayarkk.. Untung anak dara Combi..!!
Belum apa-apa dah ada kereta sendiri.. Tapi kena jaga-jaga laa ye?.. Takut melencong ke lain pulak nanti.. Bebudak sekarang ni susah sikit.. Takut anak dara Combi senang terpengaruh..

en_me said...

sekang akak combi pakey kete aper erk.. ehehe

echah_syed said...

P >> sabut kelapa tua yer.. :p

kelapa yg tua minyak dia byk ekeke :D

echah_syed said...

meo188 >> hi meo..

slm kenal..

thnx singgah sini :)

support our product gituu :D

echah_syed said...

cerpelai >> zaman dah berubah..dulu kita menapak carik bas.tp skrg senario mcm gitu sgt bahaya sbb dimana sahaja byk org jahat so lebih selamat kalo ade keta sendiri.

dia dah 23 tahun..kalo tatau nak beza yg baik & jahat lagi entah lerr..lu pikir ler sendiri :)

apapun anak-anak yg baik tidak akan melukakan hati ibu bapa..betul tak?

echah_syed said...

en_me >> keta ni utk anak dara combi :)

combi pakai atoz yg comel :p

sebaliktabir said...

ye! ye! dapat tumpang kereta baru..hehehe

SYAbAR said...

Combi,
Awat lama tak update blog.... kawe rindu!!!!!

echah_syed said...

sb >> jom jom kita pusing kk :)

echah_syed said...

syabar >> kawe pun rindu gak..

jom nyanyi lagu uji rashid * bila rindu ku masuk blog mu :p

Sis-Lin said...

so yg mana mama? Saga yek? cntikkk mmg sesuai utk Ana...hitam itu menawan,tp Aril ku Putih Gebu..hahahaha

Abang Putra said...

Beli kereta baru ke Combi? Saya pakai kereta buruk je sebab malas nak berhutang!

echah_syed said...

sis lin >> a'ah ana pilih saga hitam gak :)

echah_syed said...

abg putra >> beli utk anak dara combi so dia sendiri bayo ler.. :)

jutawan pun byk hutang abg putra.. :p

izan said...

combi,

ank bujang zan baru2 ni minta buat passport senang nak naik kapal terbang katanya.

ingat nak buat juga kalau ada rezeki, teringin nak ke Sabah ngan keluarga. cantik sangat suasananya.

ofis lama dulu sempat gak sampai kuching.... memang best. teringat gunung kinabalu ....

echah_syed said...

izan >> kalo takde pasport pun takpe bole isi borang tp tak bole lebih dari 3 bulan dok sini.. :)

meh ler airasia ade pakej siap dgn tune hotel lagik.

Jard The Great said...

aku suka biru.. takde warna biru ke? ehehe