Monday, November 15, 2010

selamat hari raya aidil adha (*.*)

selamat hari raya aidil adha kepada semua uncle & aunty...oh ya nama saya aniQ fauzan ^.^

P E A C E ...!

P E A C E yooo...!

P E A C E ....!

kesian budak kecik ni berbelit jari ibu sampai ke jari anak belajo buat P E A C E huhuhu... sapa lah punya keroje mengajo budak kecik buat P E A C E bila posing ambek gambo.

btw combi nak ucap selamat hari raya aidil adha,semoga kita semua dilindungi ALLAH SWT sepanjang jalan menuju kedestinasi memasing eh.

selamat berkorban dan sedapnya daging salai cicah ayor asam!

layan jerr...


15 comments:

azieazah said...

Selamat menyambut Aidil Adha buat COMBI ECHAH sekeluarga...

Hang tak balik Perak ker?

eelobor said...

selamat menyambut hari raya aidil adha juga buat akak sekeluarga

cerpelai said...

Jangan sebut ayor asam.. Nanti teman kecior..

Salam Qurban..

AbGJaS said...

Hi Combi,
Salam aidiladha juga utk combi sekeluarga.

errr..anak siapakah gerangan iteww?

Maya said...

Selamat hari raya haji @ korban... kan main lagi dak tu.. comey deh

zeqzeq said...

selamat makan daging dan sup perut

zeqzeq said...

selamat makan daging dan sup perut

echah_syed said...

azie >> balik bah

echah_syed said...

eelobor >> tq fiz

echah_syed said...

cerpelai >> masih kecur lagi ke?

echah_syed said...

abgjas >> anak kawan combi.

echah_syed said...

abgjas >> anak kawan combi.

echah_syed said...

maya >> eh amacam stompin?mesti happening giler eh.

echah_syed said...

zz >> tak larat mkn daging lagi dah.tapi soto daging mu fav hehe :)

hamzah ian said...

keh keh .. kiut bbudak ni..