Tuesday, March 29, 2011

setem kenangan... *.*

26th wedding annivesary~ setem kenang-kenangan.


terima kasih precious diatas ingatan.mama dan abah sgt menghargainya.kreatif jugak anak omak ni eh [bodek sikit].

31.03.2011 genap 26 tahun usia perkahwinan kami.26 tahun bersama suka duka,tawa riang dan sesungguhnya jalinan kasih sayang diantara kami banyak yg indah-indah belaka sehingga tanpa disedari sudah melebihi suku abad.alhamdulilah...

doakan kebahagiaan ini kekal sehingga kesyurga mu ya ALLAH.amin

layan jerr...

*sesiapa yg berminat boleh menempah setem disini www.pos.com.my




18 comments:

Dearie Pearls said...

semoga berkekalan selamanya..

zuwaidah said...

alhamdulillah, genap 26 tahun berkongsi suka duka alam rumahtangga. semoga berkekalan hingga hujung nyawa...aminnnn

echah_syed said...

pearls >> tq dear :)

echah_syed said...

zuwaidah >> salam kenal.tqvm singgah sini dan tinggal jejak.

amin ya rabbal alamin.

Eri-chan said...

wah sgt cantik. suka..
congrat for both of you!

zeqzeq said...

fuyooo kenangannn

@cu SaYaNg said...

happy blated anniversary kak echah

echah_syed said...

eri chan >> timakasih my dear :)

echah_syed said...

zz > kenangan terindah...cewahhhh :p

echah_syed said...

acu sayang >> timakasih acu sayang :)

Pn. Liza Mahmood said...

Yongggg... Selamat Ulang Tahun Perkahwinan yg ke-26! Hebat angka ni! InsyaAllah bersama ke Firdausi.

Minta maaf Teman ketinggalan keretapi, x dan menjengah ke pintu belog kengkawan. Mcm2 hal. ate...

Eh, nak sekeping stem yg lawo tu boleh?

Lg satu, Teman ni dah makin pelupa, bkn ke Yong nak berpindah ke kg laman thn depan? Ate berkemas sakan ni...? Cer citer, cer citer...

AbGJaS said...

hi combi,
alhmdulillah dan tahniah utk combi dan suami serta seisi keluarga.

err..setem tu boleh bikin pos surat?

hani@debumelukut said...

bertuah lah mereka yang diberi peluang untuk berbahagia.syukur alhamdullilah.

zeqzeq said...

dah habis kenanggggggg

echah_syed said...

yong >> maaf lmbt reply.baru balik dr kg cuti 2 minggu dgn pak syed berdua jer.

tq yong..teman aminkan doa yong.

bukan pindah ke perak tapi pindah rumah disini jer.pindah ke perak 2013 lah yong :)

echah_syed said...

agjas >> timakasih ye.

a'ah boleh sbb dibuat oleh pos malaysia.sekeping 30 sen mcm setem biasa.

echah_syed said...

hani >> alhamdulilah syukur ke hadrat illahi.sesungguhnya rezeki kita telah tertulis di luz mahfuz sana.

echah_syed said...

zz >> blom lah z.ishhh :)