Monday, November 10, 2008

wiken..

menu kami~ set nasi ayam percik..

makan time..yummy!

RasaMas..mmg marbeles sbb ade 3 pilihan rase ayam ~ honey/black peper/percik

deco yg cantek.yg paling penting bersih & halal

lorr..serius beb!takut aii tau~ pilih menu :p



1 borneo ~ shopin complex paling beso kat borneo

lampu ni bikin gua teruja seketika..

adehh..mak oiii canteknyerr crystal hitam ni !

yg merah ni bentuk dia mcm lipan/naga..ribu ribuan wa ckp luu :p

combi teringin bergambo dgn crystal putih tu sbb rege dia rm41 ribu hengget maa..! tak mampu beli bergambo pun jadilaa labu.. :D

mase precious & my bujang kecik dulu..inilaa mende alah yg dorang dok naik..saje nak snap :)

giant sandal..beso beb! sekadar hiasan kat kedai kasut tuu..

cutenyer sandal bila disusun byk mcm gituu..


wiken,combi & huby gi window shopin,jamu mata kat 1 borneo.my bujang mcm biasa takmo ikut...so kami berdua sajalaa.jangan jeles precious yer :p

kami kuar dah petang..pusing-pusing 1 borneo smpi 4th floor.pastu mcm biasa bila dah penat kami pun berehat sambil isi perut sbb mkn mmg masuk dlm setiap agenda kami ekeke :p

layan jerr..

*blom dapat lagi my h/bag.sabo je aku..

33 comments:

AziS said...

owhhh...best yer da ada shopping complex beso cam tuuuuu

PerantauSepi1306 said...

wahhhh syioknya jamu mata sis... skali pandang cam kat midvalley mega mall pun ado tempat nie... tapi yeszaa... lampu2 tu mmg cantekkksss...

echah_syed said...

is >> d lagest hypermall in borneo beb !

ade 4 buah hotel didlm shopin ni :)


.........

PS >> mmg ala mid-valley gitu.kk skrg sgtlaa hebatz compared ngn 20 tahun yg lalu :D

Jard The Great said...

mase sy pegi ari tuh.. tak siap lagi rasenyer..

from the pictures.. mmg nmpk cun la tpt tu.. hehe..

faridmw said...

salam..
dkt mana tu..
besau betul complax tu..

echah_syed said...

jard >> byk yg blom siap..tp mmg lotih kalo nak round sume kedai :p

.........

farid >>

slm farid..

kat sabah bah ni..hehe :)

azlanlin said...

lawanya....tugu dpn lampu kristal tu..

hik..hik..hik..

aku saja nak nyakat ko..

>> larikkk <<

echah_syed said...

daklan >> timakasih..tugu tu menten lawa gituu muahaha :p

^aNgRiAni^ said...

amboi kak
kata nak diet...hehehehhehe

larikkkkkkkkkkkkkkkk

:D

cikgu panji said...

yang paling cun...nasi ayam tu.hehe

izan said...

combi,

bestnya shopping comp. kat borneo.. masuk sana nak pakai passport ke klu dari sabah... pemandangan luar dia camane agaknya ye... maksud zan pembangunannya... eiii bestlah... nanti kalau ada combi ambik gmbr kat pemandangan sana jangan lupa tunjuk ye....

Cakap Kosong said...

romantik gituh........akk combi ngan abang akak!!

echah_syed said...

yani >> diet jgn tak mkn hiks :p



..........


CP >> jeles laa tuh.. :(

majuk ni..


..........

izan >> tak yah paspot..guna ic pun bole ekeke :p

mcm iklan shampoo :)

nnt combi snap ekk.


..........

CK >> dah tua-tua ni wajib gituu :D



.........

UncleJ said...

combi apsal masukblog hang ni perut jadi lapar???

next time dtg lepas mkn pulak..baru tak terlior...hehehe

bes ke nasik ayam tu? boleh lawan norz masak ke?

echah_syed said...

uj >> saje combi nak kasi bro terliuQ :p

mcmane nak komen ni..tak pernah mkn masakan norz lagik :)

bro dah ker??

Kamsiah said...

adeiii..jalan berdua lagi,jeles maaaaaa...saya ni anak2 kecik2 lg,nak pi mana pun kena usung semua sekali....

Intan Rosnitta said...

K.Combiku,

Lorr... tak dpt lagi ke handbag???

Intan terima parcel dari seorg blogger tegar dr Serendah... Best!

:D

IBU KUMBANG said...

wah! kelasssss... mcm pengantin baru...

echah_syed said...

kam >> sabo yer..hehe :)

mase tu akan tiba jua..cewahh :D


.........


intanku >> adiah dari bandung ekk :)

blom lagi masih dlm pencarian ni..mmg cerewet tahap cipan ni :p


.........

IK >> pengantin baru diusia kertu opppss :p

kuIna Jentayutiara said...

eeehhh combi borneo tu kat ner a.... cr dlm peta malaysia tak jumpa pun...

echah_syed said...

kuina >> kesian ko..pi mandi bunga laa ekk :p

TRISYA ALEESA JAMIL said...

cheeewaaahhh my paberet klu ke rasa mas ~ ayam percik.....
<<< zasssssss eh nda bulih lari laju2 ni.... tgh pantang hehehehe>>>

Mat Gebu said...

salam kak combi...adoiii pesal Dato to merenung menu mcm tu sekali..sah2 dia terbayang wajah kak combi yg comeyy....tu dia heran pesal wajah akak leh ada kat menu..ahakss...psstt post mai satu "chandelier" kristal kaler black tu..ceQ mcm terbekenan pulak laa..hehehe..

Lily.Lulu said...

ingatkan auntie makan kat chicken rice shop .. tapi rasa mas .. ala ala sedappp je tengok

perot lily lapo nih
:D

echah_syed said...

aleesa >> oppss jgn lari..jln pun kena kepit ekeke :p

dah sihat ke leesa..??


.........

mat >> mcmane nak post kristal hitam tu..deposit pun cheQ tak mampu nak bayo :(

tu laa bila nmpk kristal tu teringat umah banglo ko mat :)


........

lily >> sama jer tu nasik ayam dia yg berbeza cuma brand jer.. :D

lapo ekk..jom gi mkn.. :)

Nurul Admar said...

sodapnyer tgk nasi ayam percik... yummmyyy....

sakurasa 2 said...
This comment has been removed by the author.
erisya nor said...

salaams echah,

maaf komen di atas tuh erisya delete sebab ada kesilapan teknikal. Wahh 1 borneo dah mula dibuka. masa erisya ke KK , masih dalam pembinaan lagi. Tak sempat nak ronda2 di 1 borneo :(

ras-adieza said...

kak combi

bukan bergambar pun kena charge gak ribu2an. kalau letak lampu tu kat umah kita, camne agaknyer. kalau pecah...tergolek frust...

muadzlife said...

dah dpt henbeg?...tu kat 1 borneo tak de ke?...

Mak Su said...

hebat betul lampu tu.... macam lampu kat mesejid

Jard The Great said...

uits...tak update lagi???

update! update!

Tokyo BLUE said...

nak pegiiii