Tuesday, May 22, 2012

colmar tropicale,berjaya hills


cantik...itulah perkataan yang pertama keluar.french theme resort colmar tropicale berjaya hills.memang cantik giler hoho.selepas selesai kenduri kawin dijengka 19 pada hari sabtu,kami terus pulang kerana pada besok hari ahad negeri kedah adalah hari bekerja.kami wajib balik segera kerana anak sedara saya harus bersekolah pada besok paginya.tidak ada plan pun untuk ke sini dengan berbaju kurung ala ayu-ayu saya menyusuri genting sempah,kami tiba sudah lewat petang so mungkin kurang lebih sejam saja disini kami terpaksa turun sebab hari semakin gelap.mungkin satu hari nanti saya akan kembali ke sini bersama precious dan dak biola pula. [dah tukar nama,dulu dak milo ais skrg dak biola hehe]

jom layan gambar dibawah....







 saya bersama toknah,atok kpd budak kurus itu haha ;D [kurus sbb dia jaga badan ekeke ;P]


pokcik dgn mokcik tetap menten posing ala-ala  berada di french gitu ;)


kalerful sangat..


kali ni pokcik jadi model haha ;D




untuk naik ke japenese village kereta kena dipakir dibawah bukit so terpaksa lah berjalan kaki.ada tangga dibina untuk naik tapi masih dlm pembaikkan.tapi apa yg menjengkilkan tandas awam disini takde air so faham-faham ajelah [euuuuuuuu...]

sesiapa yang berminat boleh klik sini colmar tropicale,berjaya hills.



hidup ini sangat indah!

6 comments:

@cu SaYaNg said...

acu teringin nak ke sini
belum penah sampai lagi :)

Kamsiah said...

terasa mcm dok kat Peranchis kan...lama tak datang sini...apa akabr combi..:)

zino said...

tak sarung baju jepun tu ke?

echah_syed said...

acu sayang >> pergilah tempat ni mmg cantik sgt ;)

echah_syed said...

kamsiah >> alhamdulilah sihat jer.a'ah dan saya pun dah lama tak ronda-ronda rmh kengkawan.

echah_syed said...

zino >> tak sempat pun sebab tak sengaja pun singgah sini otw lalu ikut genting sempah dari jengka,pahang.hari dah lewat petang bimbang jln turun ke bawah dah gelap so terkocoh-kocoh lah kami bergerak.lenkali kena mai lagi hehe ;)