Wednesday, October 27, 2010

^berpacaran^

biar gambar bercerita eh... *malas nak menaip* :D










tajuk lagu: kalau berpacaran~ana raffali,sohaimi mior hassan & altimet.

jom dengar lagu ni.nasihat utk yg belom berkawin hohoho...jgn buat aksi TERLARANG tau.nasib ai dah kawin so boleh pegang-pegang hiks :p

"boleh pandang-pandang...
jangan pegang-pegang"...

layan jerrr...


10 comments:

Mak Su said...

jalan2 ambil angin petang berdua2an :D

@cu SaYaNg said...

romantis nye...jeles ai...hehehe

Amy Syaquena said...

salam...

follow sini , amek angin petang berdua2an memang best...

echah_syed said...

maksu >> bertiga...tukang ambek gambo ada jugak disitu hehe :)

echah_syed said...

acu >> romantis d amor :p

echah_syed said...

amy >> salam kenal.tq singgah sini.

betul tu amy waktu petang suasana lebih damai.

Rumah Kuning said...

bukan main lagi ye...

Pn. Liza Mahmood said...

Sungguh romantis and yes... I'm jealous u.....

Yong cuba bayangkan kat sebelah kiri Yong ada Teman dgn haseben Teman... ahaks :) theheheheeeeee...

Anak2 muda sekarang kena belajar drp Yong bahawa intim+mesra+kasih+sayang+cinta semakin lama semakin hangat-mekar-mengharum. Usia bkn penghalang utk menyuburkan cinta & kasih sayang. Sentuhan keintiman Haram sebelum bernikah ttp besar pahala (percuma aje Allah bagi) sesudah sah sbg suami & isteri.

Yong... I likeeeee....!!!!

echah_syed said...

RK >> tak main memang sungguh-sungguh hehe.. :p

echah_syed said...

yong liza >> kalau ada yong dan haseben disitu tak henggat donia lah kita berborak hehe... :)

kita contoh kepada anak-anak kan yong so apa yang dorang nampak akan menjadi ikutan dorang bila berumah tangga nanti.insyaALLAH...