Thursday, October 28, 2010

^gigitan donat^

gigitan donat bukan gigitan cinta tau... *love-bite*

kreatif sungguh gigitan donat disitu.tapi diharap kepada yg ingin buat gigitan donat sila gosok gigi serta kumur dulu dgn listerine ye hohoho :p

ermm...sape punya keroje ni eh *cepat mengaku...!*

layan jerrr...





14 comments:

azieazah said...

Salam...

Alloooo kawan.
Donat J.Co?

Aku tak berapa gemor donat, tapi tengok macam sedap, kan?

uishhhh sapa ler yang gelojoh tu, gigit semua, macam tak nak kongsi jerrrr..

kakcik said...

Salam Combi..

untuk mengelakkan kejadian seperti di atas, sekarang kakcik hanya beli donat yang kakcik pasti anak2 suka dan akan makan sampai habis. :)

echah_syed said...

azie >> anak-anak aku mmg mcm gini semua pun bole dishare tak kisah sapa yg gigit dulu hehe... :)

petua utk eratkan kasih sayang... :p

echah_syed said...

kakcik >> setiap kali mkn donat memang begini lah gaya dorang.

sebenarnya kakcik donat ni kami share so takde masalah pun bekas gigitan sape-sape.

abah dia pun join sekali gigit donat ni hehe... :p

insyaALLAH semoga kasih sayang kami anak beranak berkekalan mcm gini sampai bila-bila.

eh...ada anak-anak yg 'geli' nak share makanan atau pun minuman walaupun dgn adik beradik sendiri.alhamdullah anak-anak combi tak.

Rumah Kuning said...

sedapnye...mintak sikit...

@cu SaYaNg said...

kak azie,nie donut Big A nie..betul tak kak echah???

acu suka donut cheese tu..nyummy

echah_syed said...

RK >> meh nak suap... :p

echah_syed said...

acu >> a'ah BIG APPLE.

combi pun suka donat cheese dgn green tea.

Pn. Liza Mahmood said...

Lain kali ajak Teman sekali!

alidyangon said...

Kak Echah

Itu semua, saya la yang gigit. Marilah marah saya...

ha ha ha

echah_syed said...

yong liza >> boleh...ajak-ajak ayam ye. :p

echah_syed said...

alid >> kalau kau bukan lagi gigit macam gitu tapi dah ngap terus masuk perut hoho.. :D

CT said...

suka donat tap nape dh kena geget...hi3

echah_syed said...

ct >> bebudak 2 org kat rumah ni la punya keroje tu :)