Sunday, October 31, 2010

^ekspressi si comel^

mulut comot dgn air sirap

O'oo :)

oppss...

selsema... mata dah mula berair :(

sempat menjeling camera huhu...

menonton kartun dibo..

penuh keterujaan...

aksi spontan...

leka...

tak berkelip bijik mata...

hehe...

fokus...

comel...

hohoho....serius giler

adedeh...

ketawa....comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lah aniQ !

anak-anak ibarat kain putih,kita yg mencorakkan samada putih,hitam,kelabu,oren,merah dan sebagainya.ibu-ibu yg mendapat penuh kasih sayang ketika hamil tiada tekanan mental & fizikal insyaALLAH anak-anak yg dilahirkan sihat,mudah dijaga dan jarang meragam.

peluklah anak-anak kita selalu ketika mereka masih kecil kerana apabila mereka dewasa tiada perasaan malu atau janggal apabila kita memeluk mereka dihadapan kawan-kawan mereka nanti.

layan jerr..




4 comments:

azieazah said...

Comel nyer dia. Telus macam tu la yg sebenarnya jujur seorang anak kecil.

Anak sapa ni wey?

echah_syed said...

azie >> anak kawan aku... :)

zeqzeq said...

lepas ni pakai spek mcm untie echah..hhee sembunyikan aksi

echah_syed said...

zz >> aku pun teringin nak nampak macam datin bah :D