Sunday, February 20, 2011

misha omar isteri ke 3 datuk K?


~pic google~

tahniah kpd penyanyi cantik molek dari kelate misha omar [jika benar] kerana telah bertemu jodoh.combi mmg suka dgn suara misha yg memang kelas gitu.bukan senang utk menyanyikan lagu misha omar kerana lagu-lagu beliau semua bernada tinggi dan misha salah seorang penyanyi yg memang boleh menyanyi secara live dgn baik sekali.

combi jugak suka misha menjadi pengacara sehati sejiwa kerana dgn gaya bersahaja dan kelakar serta manja,misha disukai ramai peminat rancangan sehati sejiwa.kepada misha tahniah sekali lagi dan sesungguhnya jodoh,ajal dan maut semua dgn izinnya dan sudah tertulis disana.


klik disini utk cerita sebenar :

layan jerr...

update : misha menafikan berkahwin bila ditanya oleh peminat beliau di laman twitter.takpelah misha peminat sentiasa mendoakan yg terbaik utk misha.semoga dipertemukan jodoh dan luv u lah!

8 comments:

zeqzeq said...

Tunggu isteri ke4

Pn. Liza Mahmood said...

Ate... jodoh, ajal & maut sdh tercatat di Luh Mahfuz (betoi ke ejaan teman ni?).

Kalu beno bermadu, Suami kenalah adil di dlm semua aspek - Jangan nak berpoligami aje ikut sunnah Nabi sedangkan yg lain2 ikut suka hati... tak gitu Yong... ecececeee...

echah_syed said...

zz < datuk zz dah ade 3 org isteri ke?hebat sungguh! :p

echah_syed said...

yong liza >> nabi kawin banyak sbb dia nabi@maksum tapi orang kita kawin banyak ape ke jadahnya!

kalau ilmu rumah tangga tak seMAKSUM nabi rentikanlah..

nur angriani said...

huahuahua
bila masa akak jd wartawan ni?
tahniah laaa untuk misha kalau betul :-p
hehehe muahhahaha

echah_syed said...

yani >> biasa arr akak kan fanatik misha~ cinta adam & hawa :)

insyaALLAH marilah kita berdoa yg baik-baik utk dia.

The Red Rambutan said...

Kak Echah - AAAAAAAAA - (Mulut ternganga ) Melopeh den!!!!

echah_syed said...

red >> eh kalau dah duit berkoyan,jangan ler asyik nak ayat pompuan...pi bina masjid mcm datuk K tu ye :p

masjid tu ko taruk nama~ AL-HALIDIAH :D

DATUK K~ AL-KHALIDIAH.