Sunday, December 6, 2009

ada udang disebalik mee..

berapa korang nak kasi bintang utk mee udang combi kalau dikira markah penuh sebanyak 5 bintang?? tapi melalui gambo jer laa.. :p

zoom in sket .. :)

sebenarnyer n3 ni dah lama terperam dlm draft.combi masak mee udang ni sbb jeles nmpk kat blog mazidul bah..disabah ni susah nak carik mee yg sedap citarasa sendiri.maklumler org sabah ni terkenal dgn sup atau soto.kalau korang order nasik campur,nasik goreng,mee goreng atau bihun goreng mesti korang dihidang dgn sup.lagi pun dorang tak tahan pedas lebih kurang mcm masakan kelantan jugak.makanan dorang ala suam-suam pedas gitu..( betul tak ros,eelobor & ZZ) :)

so mana nak carik mee udang mcm Kuala Sepetang atau Sg Dua kan.utk tidak rasa terliuQ combi masak jer sendiri.ermmm sedap mee udang ala combi gitu... :p


ha ha ha gelak setan si alid nih sbb masuk bakul sendiri angkat bah.. :D


layan jerr..



20 comments:

Syam said...

ni mee di sebalik udang kak combi.. he..he..he..

IxoR@ said...

Nampak maveles la kak...

klu rasa mesti terangkat!

;D

Mat Gebu said...

salam kak combi...wowww!!!, tau lah saya alergi udang (tapi aku belasah jugak!!)...ishh terus mcm nak buat.... akak ni kan pandai menggoda tekak tauu...sabauu jeee aku!

Nadia Yuna said...

my feveret adelah udang! ouh yummy!!! adeh. masih suka makan udang walaupun alergi =p

rosnanie said...

Nampak marveles, cuma kurang udang. Kalau udang tutup mee baru rupa macam mee kuala sepetang, hehehe...
tak kisah la kan, janji rasa ada, hehee

kakcikseroja said...

berdasarkan gambo boleh la bagi 3.5 bintang... kalu dah rasa, baru boleh bagi 5 bintang.. :)

Sis-Lin said...

mak aii sedapnye mee ni..adeiii kecur2 ngencessss melelehhhh

echah_syed said...

syam >> begitu lah adenyer syam.. :)

echah_syed said...

ixora >> hehe..terangkat abis :p

echah_syed said...

mat gebu >> malu cheQ aih bila cik mat puji :p
udang fresh pun alergic jugak ke mat??

blasah jer pastu mkn ubat! :D

echah_syed said...

nadia >> hi nadia..cuti ekk :)

nadia pun alergic jugak ke?? :p

echah_syed said...

ros >> kalau byk sgt udang dah jadi udang mee bukan mee udang lagik..hiks :D

echah_syed said...

kak seroja >> betul betul betul.. :D

echah_syed said...

sis lin >> nnt gi carik kat paso mlm mesti ade jual kan.. :)

azieazah said...

Mana plak senapang gajah aku niii..Nak tembak orang yg menayang makan nihhh..grrrrrrr!

Makan diam-diam tak leh? hehehhe

echah_syed said...

azie >> sengaja aku nak tayang sbb nak suruh hang dengki ha ha ha :D

aduiii suke aku dgn gelak si alid nih :p

azieazah said...

Peng! Peng! Peng!

echah_syed said...

azie >> pistol ayaQ jek..ape kes?? :p

SYAbAR said...

sedap makan... perut kenyang... kira 5 STAR la combi....

eelobor said...

mengikut gmbr...dh 4 bintang. dpt rasa mgkn tmbh lg 1 bintang, hehehe....mmg minat nie ngn mee udang. dulu pernah bljr dkt sg.dua, top la jgk kedai kt situ pasal mee udang