Wednesday, April 21, 2010

erti sebuah kasih sayang..

bujang combi dgn aniq~mereka sangat comel... :)

ada sesiapa nak booking buat menantu tak??papa mithali in the future... tehehee :p

kasih sayang ibarat sepohon pokok yg kita tanam.jika disiram,dibaja,dicantas daun yg kering,dibuang rumput liar disekeliling pokok insyaALLAH pokok tersebut akan membesar dgn subur,berbunga dgn mekar,berputik tanpa ulat,berbuah ranum dan hasilnya akan menggembirakan semua orang.betul tak?

layan jerr...




21 comments:

Mak Su said...

sebuah keikhlasan

kakcikseroja said...

Betapa mesranya mereka.. :)

Nas said...

ingat dah tak dapat baca blog mama combi dah..sebab blok reader luar.. :p

@cu SaYaNg said...

sweet nye...

Sis-Lin said...

alahai comeiinya muka a'aan tu...mai le ma kita berbesan..muahahahahahaha

gurau je ma...windunya..nape x ltk chatbox ma? majuk ka?huhuhu

Mat Gebu said...

Ala..ala..ala...2-2 sama comey..manusia ni kalau nak tgk muka dia betul2 "jujur" masa dia tidur..tul tak kak combi ku...pssst, akak kalau tidur pun comeyy juga..tang pipi tuu mentenn ayuu...awwww!!!....hahaha

TokNabe said...

yg lebih terasa kesan kasih-sayang adalah si kecik tu.

echah_syed said...

maksu >> aritu masa dia gi plkn...tak tahan dia rindu dgn dak aniq ni :)

echah_syed said...

kakcik >> dak kecik ni pantang nmpk abg asyik melekat jek :)

echah_syed said...

nas >> masih ada ni.tx selalu singgah sini :)

echah_syed said...

acu >> sweet sgt..dak kecik tu mmg manja :)

echah_syed said...

sislin >> ne tau kot jodoh kan :)

saja jer lin nnt kalau rajin ma letak ye.

echah_syed said...

mat >> kita sama jer mat..tang pipi tu yg menten comey kan kan :D

iDAN said...

Sdr Combi,

Doakanlah agar mereka sentiasa terpelihara dengan ikatan kasih sayang; kita yang memandu mereka.

Jangan sampai ada angin pemberontakan, memang amat pening!. Saya hanya ada jejaka pingitan, empat org empat ragamnya. Belum seorang pun kira lepas pantang; masih dalam delima anak muda!.

Harap-harap segalanya akan teratur baik.

echah_syed said...

idan >> eh abg idan takde anak pompuan ek.takpe nanti dapat ramai menantu pompuan :)

masa remaja yg paling kritikal kan.dorang sedang mencari identiti.silap arah tanpa panduan tu yg bole sesat :(

Farra Rizal said...

Jom join blog kite
Ni blog baru saye…

http://terataimewangi.blogspot.com/

ade yg menarik tau…nak layout muka sendiri??trylah..

echah_syed said...

farra >> hi farra.jom jom :)

abu muaz said...

jimat belanja ni..tak payah beli tilam

Amy Syaquena said...

Salam perkenalan...just follow ur blog...harap dapat membalas kunjungan...jemput la ke teratak amy...

echah_syed said...

abu muaz >> eh..betul tu tilam ori :p

echah_syed said...

amy >> tx singgah sini.jom jom! ;)