Monday, May 31, 2010

kundasang...aku datang!

puncak gunung kinabalu yg ditembak menggunakan DSLR SONY ~ pantulan cahaya mahari yg kelihatan berkilat didinding gunung sgt lah membuat ku terfikir betapa hebat ciptaan yg esa.

aku kah itu ?tehehee ;p *azie aku tak tiru aksi hang tau*

hero malaya yg diapit dgn penuh kasih sayang... :)

adegan dramakah ini ~ "mama ambek lah bunga ni " mmg buat lawak mr bean my bujang tau ;p

adedeh..mokcik posing apakah itu? ;p

ececece... ;)

jajan bebudak...? makpak budak pun tumpang jugak ;)

air utk cuci mencuci..

singgah beli kat pekan nabalu..nenas mmg fav ai dan precious ;)


banyak tempat rehat dan tempat bbq yg disediakan disini..

suasana yg sgt nyaman..dingin lagi bah ;)

manis nenas ni yong...mmg rezeki ai lah.

tadaaaaaaaa..!

udang yg chubby...mcm ai ke? ekeke ;p

ha ha ha..precious ckp gandingan yg sgt mantopp! ;D

chill...azie hang jangan jelez tehehee ;p

yg ini wajib bawa mana tau kot ada serangga ganas menyerang hehe.. ;)

macam-macam ado weiii.. ;p

apa tu darl...siap tunjuk-tunjuk lagik ;)

bagus...mereka yg sgt rajin dihati ku..:)

kita posing dulu eh..

tengok dak baju biru tu...mcm tak sabo dah huhuhu..

ye tau..mmg ko punyer !

mmg udang ye bukan ketam ;p


"mama...nampak tak pagar abg yg dah roboh..?" *tak ape sbb abg tetap hensem dihati mama*

well done..!

pokcik o pokcik apa kau bikin disana tu..?adedeh ^.^
boleh masuk raja lawak pokcik ku ini tau...ishh ishhh ;p

gigih sungguh...luv u sooo much! ^.^

kundasang lagi...? mmg combi sangat suka kundasang dan gunung.selain kundasang kat sabah ni pulau pun cantik boleh nmpk ikan berenang digigi air.tapi jika diberi pilihan combi tetap pilih kundasang sbb disini sejuk dan tak berpeluh tiak hahaha ;D *ayat berani mati*

apapun combi tak reti nak cerita panjang lebar korang boleh layan gambar disini.. *part 1*

layan jerr..


*lokasi : pekan nabalu & taman kinabalu







8 comments:

Rumah Kuning said...

bestnya kundasang (sila baca udang bakar) hehehe.dari kk berapa km ye?

TokNabe said...

Tengok pun best.

echah_syed said...

cp >> ya tau udang bakar mmg best hehehe ;p

dari kk kurang lebih 2jam setengah
jer.

lebih baik tidor kat sana boleh nampak gunung pepagi.

echah_syed said...

tok >> kundasang mmg best :)

Mak Su said...

alah, tak ajak saya pun....

echah_syed said...

maksu >> ola-olaa moh ler kite! ;)

alidyangon said...

Mommy

"Sampai hati mommy tak habaq kat kita, orang dah nak balik baru cakap...huwaaaaaaa

Itu kawan saya yang cakap ha ha ha

echah_syed said...

alid >> sengaja nak buat suprise kat hang...hohoho ;p

kirim salam kat kawan hang na..pssttt sumandak gunung cantek bah ;)