Wednesday, June 2, 2010

kundasang lagi...boring!

"mama...nampak tak pagar abg yg dah roboh" hohoho :D

mcm pirana kelaparan... ;p

landing selepas kekenyangan...

baki 4 ketul...adede hitam legam ;D

muzik ditaja oleh my bujang.com

tayang kasut baru ke? ;p

kasut baru ooooooooooooo... ;)

sicomel ni asyik berlegar berhampiran pondok kami...jinak :)

yg ini pun nak join sekali kot..

serangga ni melekat disyiling pondok.dari bawah kelihatan silver yg sgt berkilat..

suke pic ni... ;)

yg ini serangga berbisa...kalau menggigit bole bengkak satu badan.sgt gigih dorang membuat sarang disyiling pondok.

pengangkutan ditaja oleh precious.com ~tq black

minggu depan sekolah dah mula cuti.mungkin combi akan ke sini lagi dan pasti akan ke sini sbb combi memang suka kundasang..!

boring..?macam lah takde tempat lain nak pergi kan.banyak tempat lain anda boleh pergi samada ke sandakan,tawau,kudat dan lain-lain lagi.tapi combi tetap suka kundasang yg dingin bah ;D

layan jerr...




17 comments:

eelobor said...

Insya Allah, suatu hari nti akan sampai juga ke Sabah & Sarawak. Sebab smua tempat dh pegi di semenanjung, cuma malaysia timur jer belum lg

alidyangon said...

nak nangis ni...

Yang lain tu tak kisah sangat, sampai tang "sayap" tak boleh bha

alidyangon said...

huwaaaaaa

tu gambar yang first tu macam nak
tayang kat aku tu...ha ha ha Perasan

echah_syed said...

fiz >> selepas round m'sia bole round d world pulak :)

echah_syed said...

alid >> sayap 'well done' 4 ketul tu mmg simpan utk hang..nak?? ;p

azieazah said...

ALID.... dah tempah tiket dan hotel untuk kita pegi sana? cepat skit aaarrr...!

echah_syed said...

azie >> termasuk breakfast,lunch,dinner dan jajan skali tehehee ;p

JiMi said...

bersantai betul ni...

@cu SaYaNg said...

Kundasang BEST!!!!!

mummyseri said...

hehehe kak combi..samala kite pon suke g sana..best..tempat lain bole jaohla plak..
lagipon x jemu2 ni g kundasang ni :)

zeqzeq said...

hutan hujan sejuk,mana ada boring..

echah_syed said...

jimi >> jom jom...! :)

echah_syed said...

acu >> sgt best...!nyaman :)

echah_syed said...

mummyseri>> tempat lain tu panas hehehe.. ;)

echah_syed said...

zz >> betul tu...pandainyerr! ;p

AbGJaS said...

Hi Combi,
Tertarik juga menengok burung2 kecil n pelbagai serangga yg ada dlm foto2 combi tu. Maknanya kita semua makhluk Tuhan yg sama2 ingin menkmati keindahan alam di kundasang...hehe

echah_syed said...

abgjas >> hi abgjas :)

kehidupan bagai pelangi kan abgjas.. ^.^