Tuesday, June 15, 2010

sujud syukur pada mu....

"ya ALLAH...rezeki mu pada ku melimpah ruah,namun aku selalu alfa menunaikan perintah mu.ampunkan hamba mu ini ya ALLAH!"


selamat hari ulang tahun yg ke24 my [precious].semoga hidup mu diberkati dan langkah-langkah mu sentiasa diredhai ALLAH swt.cepat masa berlalu tak sedar pun eh.tapi ko tetap mcm dulu manja,cengeng dan selalu merengek...ishhh tak malu!


tahniah darl dan bermula lah satu lagi cabaran.apapun mama tahu ko memang boleh.go go my girl...!

tahniah jugak kpd my bujang.sesungguh rezeki ALLAH itu sangat luas.syukur alhamdulilah.combi akan mula merindu pada dia nanti.semuga bujang akan belajar dengan rajin dan dapat mengikut jejak langkah precious.insyaALLAH.


layan jerr...






15 comments:

kakcikseroja said...

Alhamdulillah.. Kakcik tumpang gembira dengan kejayaan mereka. TAHNIAH. :)

echah_syed said...

kacik >> timakasih kakcik.. :)

P.S said...

maseh maseh.
love u!

zeqzeq said...

aamin..tuah..

SYAbAR said...

Alhamdulillah.. dah berjaya belaka anak2 combi. Tahniah. Dok tunggu jemputan perkahwinan precious ni.... hikhikhik

echah_syed said...

ps >> nanti kita gi mamam eh.. *big hug*

echah_syed said...

zz >> sgt bertuah..amin ;)

echah_syed said...

syabar >> timakasih min :)

lama lagi kot min..sabo takan larik cucu dikejo teheheee ;p

Rumah Kuning said...

tahniah kpd dua beradik itu ngan ma&pa nya sekali.tahniah...

alidyangon said...

waaa

Tahniah untuk 'Abang'!

echah_syed said...

CP >> timakasih...kita pun tumpang happy jugak sbb terasa susah payah tu dah berbaloi kan ;)

echah_syed said...

alid >> abang junior eh ;p

timakasih...bila nak belanja? ^.^

eelobor said...

Alhamdulilah....segala puji bagi Allah. Tahniah buat dua beradik & ibu-bapanya yang berjaya mendidik anak2 dengan begitu sukses sekali.

echah_syed said...

fiz >> timakasih...syukur pada yg esa.rasa lega teramat sangat kerana doa combi dan huby dimakhbulkan.amin

azieazah said...

Congratsss...!

Tumpang bangga wehhhh!

Jadi cikgu lah nanti ya.. All the Best...!