Sunday, April 19, 2009

erti sebuah persahabatan..



semua kat atas ni dari cikgu azah..thnx azah


lambang patriotik gitu..thnx amirul



so sweet ..thnx LOL-P





tee shirt msjbox & souviner dari shai.thnx shai.malu nak ambek sbb pree.combi order 2 helai jer tp shai kasi 4 helai.adehh dah ler pree pulak tu :p


doa combi semoga rezeki shai bertambah murah.timakasih daun keladi,muka tak malu mau lagi.. :D


model diatas dah booking kaler biru & merah..hiks


layan jerr..


16 comments:

amirul said...

Salam Combi,

wah siap ada entry special lagi... tq3x... Tahniah kerana dpt banyak award... :)

amirul said...
This comment has been removed by the author.
Adry said...

wow... bnyaknya award... bestnya dapat free... meh bagi saya plak sehelai.. hahahah


Adry @ http://www.adrysabry.com

sakurasa 2 said...

dear
tq sudi terimanya sebagai tanda persahabatan dan kasih sayang

salam kasih sayang dari sakura.

Abang Putra said...

Combi,
Syabas untuk Combi kerana sentiasa jadi pengkomen pertama.

echah_syed said...

amirul >> persahabatan dimaya..insyaALLAH ade rezeki bole jupe direaliti :)

thnx mirul award tu.

echah_syed said...

adry >> org dah booking tu adry..combi punyer pun ade org dah kebas :(

echah_syed said...

sakura >> thnx sakura pnjg umo kita jupe lagi :)

echah_syed said...

abg putra >> combi smpi cepat sbb naik airasia.20 minit awal dari jangkaan :D

CIKGU PANJI said...

tahniah krn dpt begitu byk award. bila nak wat kenduri? Jgn lupakan cp tau...

azah said...

ooo, kumpul award byk2 dan ambil sekali semua ya..ni kes nak jimat buat baju dan beli kasut baru ke? hehehe

echah_syed said...

cp >> kenduri..??tgu lampu ijau dari bakal besan :p

sape bakal besan ku ini *senyum nmpk* :D

echah_syed said...

azah >> jimat masa cikgu :p

SYAbAR said...

Hai combi.... apa khabar
Lama tak jenguk blog kau, so komen ni untuk anda tahu bahwa walaupun berdiam seketika, kawan tetap tak lupa

echah_syed said...

syabar >> tak brapa sihat laa..batuk :(

terharu combi..thnx yaa :)

LotsOfLove-Pearls said...

ader namaku disana..
huhu..

thanks amik sis..

Gud day!