Monday, April 6, 2009

waktu senggang..

mokcik nak gak letak pic dia yg beso disini..jgn mare arr :D

majlis maulidur rasul & penyampaian derma kpd anak2 yatim..yg duduk dikerusi adalah pengerusi pertiwisa sabah datin sakinahjan.

nasyid & marhaban..kumpulan marhaban ni sgt fofular sbb dorang ni dijemput merata ceruk smpi ke semenanjung malaysia weii..


teda kena mengena dgn majlis diatas hanya hiasan semata~thnx mama aniQ.mmg dia tau combi penggemar mende alah ni :p


kelmarin dari jam 7am smpi jam 3pm combi berada dimajlis mesyuarat agong pertiwisa kk & maulidur rasul yg diadakan di kk.combi wakil dari pertiwisa cawangan tuaran sbb combi adalah bendahari.kira duit org beb sbb sendiri tak punya banyak duit..hiks.bersama combi hanya timbalan pengerusi, setiausaha dan audit saje.pengerusi kami teda sbb menunaikan umrah..



terkilan sbb combi tak bawa kamera gajah jadi teda la dpt snapping gambo yg cantek2 lagi menawan disitu.semua gambo ni dari hp saje.apapun..



layan jer..


*baru prasan combi tak snap gambo mkn pun.adehh :p

tapi makanan mmg sedap sgt..seawal 8am bekpes dah terhidang diatas meja.perghhh!


20 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

suka pict baling akhir coz aku pun suka..
nyam, nyam..

amirul said...

Salam Combi,
Mnae x kembang lagi... asyik melantak je kojo? kih3x jgn mare ar...

@cu SaYaNg said...

kak echah,
sedap nye Big A donut tu...nyummy

Mak Su said...

wahh, semua hijau :), bunga rampai pun seberkas tu.

SiS-lin said...

seronok kan mama..jumpa dn bersama2 kwn2 dpt meriahkn ank2 yatim semua...smbil beramal dpt pahala kan..

echah_syed said...

LOL-P >> jom jom kita gi mkn..! :D

echah_syed said...

amirul >> tu la pasal.. :(

echah_syed said...

acu >> nyum nyum.. :D

echah_syed said...

maksu >> hijau itu damai.. :)

bunga telur pun ade.

echah_syed said...

sis-lin >> mmg kecoh kalo majlis ade bebudak.. :D

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiiiiiii......

Bendahari upanya......
Tahniah.....

Jadik Bendahari Gua bley?

cerpelai said...

Walawehh..!!
Marhaban tuu..
Gua memang minat dengar marhaban ni.. Nak-nak pulak otai-otai yang berzanji.. Perghhhh..!!

echah_syed said...

dj >> bendahari ko ekk..takmoh laa takut arr duit juta-jutaan.. :)

secara kebetulan rasenyer sbb huby,my bujang pun jadi bendahari dlm persatuan masing2.. :)

echah_syed said...

cerpelai >> combi kalo ikut marhaban dok belakang jek bkn yg pegang mic.. :p

jom kita blajo marhaban..!

deqnaz said...

terliur seyh tgok donut tuh!!!

echah_syed said...

deqnaz >> ni mesti gegirl kesayangan mama lin ekk.thnx singgah umah antie :)

jom jom kita mkn..!

^aNgRiAni^ said...

akak...yani dah lama tak makan donut...uhukkkss
donut kat sini tak sedap laaa

miss akakkkkkk :D

Lily.Lulu said...

meriahnyaaaaaaaaaaaaa tengok !!!
sume green in color
sangat cantik !!!

:)

lama dah x makan donut
yumm yumm !!~

echah_syed said...

yani >> sabo laa nnt balik kk ko blasah sepuas hati :p

echah_syed said...

lily >> terapi mata tgk hijau..:)

jom jom mkn donut :D