Saturday, November 28, 2009

hitam merah...cun arr :)

hitam merah..combi mmg suke kaler ni.singgah sini isi perut dulu :)

oppss..salam aidil adha utk kengkawan semua.

huby pun hitam merah gak..haha secara kebetulan jer.tapi org cakap kalau aura tu selalu jer sama pnjg jodoh...ekeke.ye ke?? apapun tolong aminkan sama-sama ye.timakasih :)

singgah sini otw jemput huby dari epot.huby dah kenyang sbb naik MAS.ermmm makanan yg disediakan MAS dah tak best mcm dedulu.tu ler pasal harga barang naik,tambang kena menten kena ler cut off kat makanan :(


berangan nak deco mcm rumah linda onn semua hitam merah.jangan korang loya yer.bukan nak mcm rumah dia yg rege juta-jutaan tapi hitam merah tu yg combi sgt teruja.one day kalau hajat combi termakbul combi ajak korang datang beraya ekk..bila laa tu :p

harapan dan impian membuat hidup kita indah dan ceria mcm pelangi.setiap hari bila bangun dari tidor kita bersemangat utk terus berjuang mengejar impian.selagi ade mentari selagi itu masih ade harapan.percayalah!

layan jerr..



17 comments:

zeqzeq said...

amin...
panjang umur jodoh,,semua..

saya naik kapal tak nak makan, nak jamu mata luar dan dalam..zoom sebanyak yang boleh..

joegrimjow said...

bagus la ada org kaya camtu
kite kene jadi camtu jugak kot
hoohoo

appy raya

kakcikseroja said...

Salam Combi..

pas maghrib kang kakcik pun nak gi jemput hubby kat epot..

utk kakcik yg berbadan comey ni.. warna itam mmg sesuai konon2 utk nampak lebih comey... hehehe...

izan said...

combi...

merah hitam menarikkan...

cantiknya rumah linda onn.... ada kolam renang lagi tu.... kalau rumah zan ni lamannya cuma boleh buat kolam ikan jer..

rosnanie said...

salam kak echah, memang kombinasi yang menarik

harap jodoh hingga ke akhir hayat

echah_syed said...

ZZ >> mata keranjang nih :p

echah_syed said...

joe >> waaaaaaaa tokeh HB nih.. :)

echah_syed said...

kakcik >> betul betul betul :D

echah_syed said...

izan >> kalau umah combi kolam ikan pun tak muat :(

echah_syed said...

ros >> hitam merah cool sket kan :)

arsaili said...

salam eid...wahhh merah hitam ey...sedondon ehehe

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

ehem ehem.... berseri2 pasangan hitam merah ni.... InsyaAllah... jodohnya panjang berkekalan hingga ke akhir hayat.

Combi kalau nak rumah mcm Linda Onn tu panggil je ERIC buat DECO ERIC kat rumah... hehehe...

echah_syed said...

arsaili >> salam aidil adha anakanda.raya kat ozz ye :)

timakasih atas ingatan & kiriman sms anakanda pada kami sekeluarga.

takecare.

echah_syed said...

vic >> combi tak mampu pun nak bayo eric :(

timakasih atas doa vic.amin

kak ina kl said...

salam combi...walaupun tiap minggu cik abg gi main bowling...akak tak pernah teringin nak main...tak minatlah..
tak lama lagi anak kamu merdeka...

echah_syed said...

kak ina >> ala kak ina..tak minat pun ikut jek jd tukang sorak :p

a'ah mak dia pun tak sabo nak merdeka gak :D

RMY-Abelitokjoro said...

salam combi....dah tengok ker segmen ular masuk rumah... Tapi kan.. abeli tegok gambar combi pegang bola boling tu dari jauh... macam sahlin zulkifli... mengancam habis.... kenapa tak pacak jalur gemilang kat situ.... yang bola masuk longkang tu nape cerita.. kan orang dah tau kita tak pandai..... heee.... gurau je...