Sunday, November 22, 2009

spageti ala combi... :p

spageti ala combi gitu sbb resepi ni combi main hentam kromo jek :D

close up sket...ermmm :)

bila virus malas melanda combi masak spageti jer.main campak2 siap.semua bahan dlm tin.so mudahkan..! sila-sila jamu mata.

aduiii rasa mcm nak demam jer nih.bukan demam centa tapi demam exam huhu.. :(

layan jerr..

*makan pulut bole demam ke?tu la sape suruh makan sampai tak hengat donia!




23 comments:

azieazah said...

Wahhh ini antara paberet AA nihhh... spagheti..yummyyy!.boh daging cincang dan mushroom..makan tak hengat dunia gakk..

COMBI masak bila kitaorang sesat di Sabah nanti ekkk..hehehhee

alaa... demam exam lagi ker... Esok paper Math aarr..

rosnanie said...

kak echah, asyik pelawa jamu mata jek, mana aci... nanti sy pun nak sesat kat sabah, kak echah tlg carik ek... hehehe tlg jd tourist guide free....

eelobor said...

hehehe....mmg peberet eelobor & wife gak tuh. selalu gak wife buatkan bila dh x de idea nk masak lauk aper. selalunya ari mngu la

echah_syed said...

azie >> masakan org malas tuu sbb semua masuk dlm satu periuk :p

bujang combi dok relax sepnjg ari tgk muvie katun jek.aduiiii :(

echah_syed said...

ros >> bole ape salahnyer..silap ari bulan kita sesat sama2.. :p

echah_syed said...

eelobor >> wiken hari bermalas-malas so masak pun malas :(

Mat Gebu said...

salam kak combi!!...wowwww!!!, sungguh membuat air liur ku bertakung2.....seksi lagi mengiurkan spaghetti mu itewwww....psttt!!, hetam keromo tu yg sedap..i likee!!!

Dj Epoi said...

Huhuuuuuuu....
Kalau Chef ponk dah berkata begitu( Mat Gebu)......apalagi Gua....

Bukan bertakung jew....meleleh siut heheheheheh

Walaweiiiiiiiiiii arrr!!

azieazah said...

Selalunya masak lempar lempar tu la yg sedap, kan Chef?

echah_syed said...

mat gebu >> auww seksi ker?? :p

nnt bila masak spageti mesti teringat kat mat :)

echah_syed said...

dj epoi >> nmpk jer sedapp blom rasa blom tau..bila dah rasa terus tak mau :p

jom pi umah mat gebu jamu mata mcm2 ade..! :)

echah_syed said...

azie >> combi selalu masuk umah mat skodeng dapur dia..aduiii semua masakan mat sama level dgn chef tersohor gituu :D

jom jom kita jamu mata..!

zeqzeq said...

sedap di mata, asalkan kenyang alas perut..

Syam said...

salam kak combi.. mee goreng mamak x de ke? he..he..he..

CT Delima said...

combi maniss...

memang yummyyy!! ct suka makan spageti ni..anak2 kureng sikit. tu yang x pernah buat. tapi kalau teringin sangat nak makan selalu ajak hubby makan kat luar jer hehehe.

memang kalau masak2 ikut suka hati jerrr... tu lah yang terbaik dan tersedap sekali.

zeqzeq said...

yup syam, Combi, mee goreng mamak , sedap dek hangusnya, elok jadi mee bakar mamak

echah_syed said...

ZZ >> kalau lapa blasah ajer walaupun tak sedapp..hiks :D

echah_syed said...

syam >> mee goreng mamak?? ade kat kedai mamak ler :p

echah_syed said...

ct >> a'ah buat kat kedai lagi senang..order jek :)

echah_syed said...

ZZ >> mee goreng mamak tu sedap sbb kuali dia yg berkerak...serius! :)

azieazah said...

Mee goreng mamak tu juga kalu dia ketuk kuat kuali dia, lagi tambah sedap...makan sekali dgn karat kuali dan abuk...

echah_syed said...

azie >> weiii ko biar betul :p

iDAN said...

Saya kalau org rumah masak spageti... emmm! mulalah perlahan sahaja nak ceduk segalanya; anak-anak memang suka... entah kenapa saya pula kurang, makan tu makanlah juga!.

Saya lebih suka mee kari atau laksa.