Tuesday, August 3, 2010

ogos yg bertuah....aku kah itu ^.^



~happy birthday to me...!!! (*_*)
~

setiap tahun combi sgt teruja menanti bulan ogos...kerana ape eh?

kerana bulan ogos adalah bulan kita menyambut kemerdekaan.tahun ini kita meraikan 53 tahun kemerdekaan negara kita yg tercenta.mungkin ada diantara kita yg langsung tidak ambil pusing mengenai apa-apa pun tarikh penting yg berlaku kpd negara kita namun simpanlah sedikit rasa kasih dan bangga menjadi rakyat malaysia.sesungguhnya teda negara yg aman,damai,makmur,unik,rezeki melimpah ruah seperti negara ku yg tercenta ini.sujud syukur pada mu tuhan.

opsss....bulan ogos jugak bulan kelahiran combi.terimakasih ayahanda & bonda tercinta kerana kasih sayang anda berdua combi lahir ke dunia yg penuh warna warni ini.maka dgn ini 3hb ogos adalah hari lahir combi.

bulan ramadhan tahun ini pun jatuh pada bulan ogos...mmg meriah bulan ni eh.jom kita siapkan diri utk menyambut ramadhan al mubarak :)

selamat hari jadi utk diri sendiri dan alhamdulilah sudah 70% impian combi sudah tercapai.30% lagi insyaALLAH coming soon (*_*)

layan jerr...

*nombor 8 mmg ada ong maa... teheheeee :p






10 comments:

kakcik said...

Selamat hari lahir Combi. Semoga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan. Amin. :)

eelobor said...

wow....selamat hari lahir buat akak combi yer....

echah_syed said...

kakcik >> timakasih kakcik.insyaALLAH :)

echah_syed said...

fiz >> timakasih... :)

zeqzeq said...

Selamat hari lahir Combi. Semoga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan. Amin. :)

mrah rezeki panjang umur..

echah_syed said...

zz >> alhamdulilah...so far byk impian combi dah tercapai cuma ada sikit-sikit lagi yg perlu di topup sana sini.

timakasih...amin ya rabbul alamin :)

azieazah said...

COMBI oiii.. bagilah exact date.:)

apapun semoga terus sejahtera berbahagia.

Aku gumbira bila hang gumbira.
Aku kan kawan hang? hehehehe
Pipi kita pun dah nak serupa. kahkahkah!

echah_syed said...

azie >> date ape beb? *blur*

tang pipi yg mahal sbb makin antik pipi makin bolat hahaha :D

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Walaupun dah ucap kat FB, tetap juga nak ucap kat sini... Selamat hari jadi combi, moga makin hari makin tambah berseri....

echah_syed said...

vic >> timakasih vic..berseri ni vic mcm bulan purnama dah :p