Wednesday, August 4, 2010

tiga hari bulan ogos dua ribu sepuluh ^.^

orgnya antik so frame pun antik jugak bah...teheheeee :p

thnx darl...walaupun penat baru balik dari mengurus persiapan konvo tetap nak gi celebrate.sgt terharu luv u forever!

semalam lepas maghrib kami pergi SR enjoy makan brownies dgn apple pie slice.pertama kali celebrate tanpa dak bujang dan precious.lain jer rasa kan darl huhuhu :(

apapun 13 hb nanti insyaALLAH kami dapat bersama dorang berbuka puasa bersama.

layan jerr...






14 comments:

kakcik said...

Romantica d amor berdua2an gitu.. :)

eelobor said...

best nyer, mst romantik gitu

CikguZue said...

salam,
dah lama tak intai ke sini.
celebrate sempena ape,ye. birthday ke aniversary? moga sentiasa berbahagia sentiasa...amin.

echah_syed said...

kakcik >> dah tua-tua ni kakcik asik nak berkepit jer :p

echah_syed said...

fiz >> yg lawak tu kami dua org ja kat tingkat atas SR siap dgn dua waiter hehe.. :)

biasa wiken jer sesak kat situ.

echah_syed said...

cikguzue >> salam kembali :)

waaaaaaaaa lama tak nampak orang UK interframe kat sini :)

apa kabo zue?lenkali mai sini bawa ler salji boleh gak combi ambek aura kot dapat pijak bumi UK :p

rumah kuning said...

cewah....berdua je ye.
happy birthday dan semoga sentiasa diberkatiNya. salam dari kami utk pakwe di sebelah.

AbGJaS said...

Hi Combi,
Wah sekapal kita combi - abgjas pun 'august people' jugak tp 16 hb.
Org kata byk perkara besar/penting berlaku bulan ogos. Di malaysia sendiri, merdeka di bulan ogos hehe...

so selamat hari jadi utk combi; pjg umur dan murah rezeki serta hidup diberkati - amin.

AbGJaS said...

Hi Combi,
Wah sekapal kita combi - abgjas pun 'august people' jugak tp 16 hb.
Org kata byk perkara besar/penting berlaku bulan ogos. Di malaysia sendiri, merdeka di bulan ogos hehe...

so selamat hari jadi utk combi; pjg umur dan murah rezeki serta hidup diberkati - amin.

echah_syed said...

rumah kuning >> timakasih cp... :)

eh bila lagi kan nak berdua hehe...kirim slm kat pakwe cp jugak.

echah_syed said...

abgjas >> a'ah bila nak tiba ogos mmg rasa semangat tu lain sikit hehe..

abgjas pun ogos jugak eh.org ogos ni romantik tapi pemalu nak nyatakan rasa sayang secara terbuka kpd pasangan.betul tak abgjas? *pepandai jek*

combi aminkan doa abgjas.insyaALLAH.

AbGJaS said...

Hi Combi,
Romantik tp pemalu?? hahaha...tepat sekali! Tak pandai nak luahkan rasa walaupun dlm hati penuh 1001 perasaan yg terpendam...

tp ego org ogos ni tinggi kan?

AbGJaS said...

Hi Combi,
Romantik tp pemalu?? hahaha...tepat sekali! Tak pandai nak luahkan rasa walaupun dlm hati penuh 1001 perasaan yg terpendam...

tp ego org ogos ni tinggi kan?

echah_syed said...

abgjas >> mengaku eh.betul tu LEO grrrrr :p

apapun LEO ni tegas tapi lembut hati bila dipujuk ekeke ;p

pasangan LEO adalah 'air' dan combi mmg bertuah dikurniakan dgn hubby GEMINI~very loving person.. :)