Saturday, April 5, 2008

nurhidayah & shahrizal 050408 14.48pm

SELAMAT PENGANTIN BARU ~ nurhidayah & shahrizal.

pengantin perempuan anak kawan combi pengerusi pertiwisa daerah tuaran puan hajah nurbigam.nampaknye sedeh laa ibu dia sbb anak kesayangan dah jadi milik org..apapun diharap hidayah tak lupe kat famili dia disini sbb mereka berdua akan bertugas dikedah.

combi pun tumpang gembira bercampur sedeh gak..agaknye begini perasaan mak kita dulu ekk bila kita dah berkahwin ikut huby jauh pulak dari dia.inilah putaran hidup didunia !

6 comments:

manje said...

salam combi...

dunia sentiasa berputar...dulu2 kite jd anak... skrg jd mak...
dulu2 kite tak penah tau pe yg mak rasa bile kite wat sesuatu yg buat dia ssh ati... skrg nih kite da dpt rasa pe yg anak2 wat pd kite... hehe tol combi...

*hugs* *rindu combi la*

echah_syed said...

betol manje..skrg baru tau langit tu tinggi ke rendah..nasib dulu2 combi tak nakal :p **masuk bakul angkat sendiri**


**hugs**

CikguZue said...

tumpang sedih dan gembira...
sampaikan salam tahniahku di angin lalu...

Syam said...

salam kak combi..

selamat pengantin baru buat anak kawan kak combi..bile lah nak kawin jgk ni..huahh..huahh..huahh..

muadzlife said...

selamat pengantin baru...:)

echah_syed said...

cikguzue >> mcm cikguzue jauhnyer tinggalkan kampung ekk sampai UK :)







salam syam..
nak kawin ekk..alhamdulilah.jgn lupe kirim kad tau :)






muadz >> maceh..tingat la memori dulu2 kan maksu...betol tak??