Monday, February 15, 2010

buah limau lambang kemakmuran..

buah limau dlm bakul ni mmg manis..combi pun takmoh ketinggalan.selalu beli dlm kotak tp kali ni beli dlm bakul pulak.amboi excited giler dak 2 org dlm rumah ni :)

yg ini owner rumah sewa kasi.8 biji mengikut adat cina nombor 8 ada 'ong' maa.. :)
mmg dia kasi 8 bijik tapi yg lebih tu campur dgn buah limau yg huby bawa dari opis kengkawan cina dia kasi.puas mkn limau sbb penuh dlm esbox.


cuba tengok telatah si kecik ni...mabuk limau dah :p

dlm diam-diam digigitnyer kulit limau..sembunyi sebelah lemari.bijak bijak!

ape lagi kelat muka sbb kulit tu kan rasa pahit...baru tau :D


besok my bujang dah nak balik.precious cuti sampai hujung minggu.huby cuti sampai rabu jek.selepas ni rutin harian mcm biasa.cuti pnjg ni kekadang buat kita jadi malas pulak.adehhh!


layan jerr..




11 comments:

IxoR@ said...

CNY tahun ni....

agak kurang dapat makan limau....

nape eh....

kakcikseroja said...

Salam Combi..

cuti panjang ni kalau tak ada aktiviti.. mabuk gak dibuatnya! :)

kakcikseroja said...

Salam Combi..

cuti panjang ni kalau tak ada aktiviti.. mabuk gak dibuatnya! :)

joegrimjow said...

cian kat die
jgn la bagi klu kelat
huhu

echah_syed said...

ixora >> ye?? combi sama jer sbb tiap tahun beli sendiri :)

echah_syed said...

kakcik >> combi suke cuti sbb takyah ikut timetable so sukati nak masak bila-bila jer.kalau malas makan kat luar hehe :)

echah_syed said...

joe >> suke tengok keletah dia sbb tak makan saman :)

zeqzeq said...

cutipanjang banyk bahan2 tak dapat beli takbergerak projek,, hee elok sama2 coti..

echah_syed said...

zz >> mane leh cuti pnjg rugi bisnes oooooooo :)

mintak limau sekotak...bole?

AziS said...

best yer dapat limau sebakul ni. kat sabah dulu senang je beli limau. kat sini mcm susah lak nk p beli.

budak kecik mmg suka mencuba..suka tgk perangai diaorg ni :)

echah_syed said...

is >> dak kenit ni suke main tapok2 dlm lemari kasut.. :p