Monday, February 1, 2010

rindu terlerai..


malu-malu..baru sebulan tak jumpa.ngadenyer dia!

comel sgt..


posing mcm org dewasa dak aniq ni tau.. :D


dak nakal yg cute..

hajat huby utk bujang dan kawan-kawan..

mengubat kerinduan kpd masakkan mak masing-masing..

combi tumpang excited bila nmpk dorang sgt teruja menikmati ketupat dgn kari yg combi bawa.. :)



diantara rakan bujang dari semenanjung...wiken dorang mmg diberi pelepasan menggunakan hset utk melepas rindu kpd org yg tersayang..

tengok aksi bujang combi..terubat sudah rindu dgn dak aniq :)


alhamdulilah...dapat bujang jumpa aniq kesayangan dia.dak aniq tu mula-mula malu...suruh salam pun taknak.tapi bila dah nampak rakan-rakan bujang bersalaman dgn combi dan huby baru dia pun sibuk jugak nak bersalam.

combi masakkan ketupat segera bersama kari ayam kentang.ini hajat huby utk bujang dgn rakan-rakan dia.mmg berbaloi kerana rakan-rakan bujang sgt teruja bila nmpk ketupat dgn kari.maklumlah dorang rindu dgn masakkan mak dorang.sekurangnyer terlepas jugak rindu kan..

walaupun makan bersantai mcm gitu (meja dan kerusi utk tetamu terhad) tapi combi nmpk dorang mmg tak kisah.mmg disini dorang diajar berdikari dan bersederhana dlm semua hal.macam biasa komplen mmg ada tapi combi harap bila keluar dari sini dorang akan lebih berbangga menjadi diri sendiri dan bersemangat waja demi malaysia negara tercinta.

kalau ada ayah bonda yg ternampak gambo anakanda dorang kat sini,combi harap jgn bimbang kerana mereka semua berada dlm keadaan yg cukup terkawal dan alhamdulilah sihat walaupun ada batuk siket disebabkan cuaca panas disini selepas banjir tempohari.dorang dibenarkan cuti sempena gong xi fa cai dari 12 hb sehingga 16hb feb nanti.

selamat bersantai kpd warga wilayah persekutuan kuala lumpur,putrajaya dan labuan.hepi hari wilayah!


layan jerr..






15 comments:

rosnanie said...

yang paling buat mata toing toing toing adalah apabila nampak ketupat segera dengan kuah kari tu... hehehe....

jane said...

comelllllllllllll
hehehehehhe

slmt hari wilayah?
kite cutiiiiiii

yeeeeeeyyyyy
agagagaggaga

SYAbAR said...

rajinya combi tiap minggu pi bawa makanan kat anak bujang.... rapat betul anak yg kau jaga tu dgn si bujang ya!

kem ni kat sandakan ka combi?

Anonymous said...

Interessanter Beitrag

echah_syed said...

ros >> ketupat segera jer ros :)

echah_syed said...

jane >> jeles weiii :(

echah_syed said...

syabar >> a'ah tu yg dia rindu.lagipun bila dlm suasana kat dlm kem tu buat jadi rindu kat semua org.. :)

kem sinar jaya kat kota belud.dekat jer dlm 40 minit mcm gitu.

tiap minggu bawa makanan tp dia mkn siket jer sbb nak diet kecikkan perut kunun.tp combi suke tengok kengkawan dia yg excited bila combi masakkan utk dorang.maklum ler makanan kat situ hanya mkn utk hidup jer..hehe :p

azieazah said...

Seronok kan bila ada suasana cenggini... Sambil tengok anak sendiri, leh gak tengokkan anak orang..

Mesti depa seronok tu ada mak angkat sorang yang rajin pi tiap minggu bawak makanan sedap-sedap...!

Terimakasih COMBI...! > bagi pihak..:D

echah_syed said...

azie >> minggu dpn aku tak dpt gi ada hal so kesian kat depa.. :(

kalau dah dok dlm kem asal dpt makanan dr luar mesti sedap kan.mcm kita dulu dok hostel.semua sebat jek :p

nnt kalau anak hang kena anto kat sini bole aku tolong tengokkan.

Mak Su said...

kelakar tgk gelagat aniq :)

paling seronok bila masakan kita dimakan sampai licin kan combi, rasa nak masak lagi :D

azieazah said...

Ye lah COMBI.. kalu anak aku kena campak PLKN, aku mintak kem situ, pastu aku soh hang pi tengok dia tiap minggu, masak sedap2 tau...

hehehehe...

anak dara aku yg 2 orang nampak gaya terlepas lerr.. tunggu next generation nih lerrr...

izan said...

combi,

bukan main sipu2 lagi daq aniq... dia pun rindu gak tu.... sayunya tengok mereka kat PLKN... walau 3 bulan...

@cu SaYaNg said...

best dpt jumpa kak echah walau pun sekejap je..at least tercapai hajat nk peluk & cium..hehehee

tq kak+abg+precious,sudi gak dtg jumpa acu aritu

zeqzeq said...

nak berngada dengan saper lagi..

Dj Epoi said...

Salam Kak Echah

Walaweiiiiiiiii...Bujang kita dah kurus weih.....
Tahniah...
Terserlah keriangan beliau dan kawan2 semua....

Pipi bujang nampak merah sikit hehehhehehe...terkejut kut hahahahah.....