Monday, November 26, 2007

~ chocolate cake ~


my precious chocolate cake

  • akhirnyer siap la jugak kek my precious ni... norz,jie..dia main sukati jer decorate..(kek comot hehehh..)


  • satu umah la cm tongkang pecah..aku biarkan jer..asal dia mau buat..dia mmg suker la kalo yg giler2 cm gini..


  • alahaiii..kalo dekat aku anto kt korang sepiring sorang..soryy ekk..jamu mata je nmpknyerr :D


  • tamatlaa episod majuk dia dah dpt buat kek sendiri..

  • aku tatau nk tinggal n3 aper ..utk sebulan aku balik kg ni..huhu :(

6 comments:

Jie said...

letak lagu youtube combi..yg best..yg syahdu2 mcm lagu khaer..izinku pergi..kehkehkeh..

erk..kek?
telan air liur sebaldi aku kat sini tau..korang anak beranak mmg....nk mendera jiwa ragaku

echah_syed said...

aku cdg cmtu laa..tp kkdg kalo streamx slow lmbt dpt buka..aspecially kt opis kn..

~ kek comot tu jie..dia blasah sukati jer..dia main kaler bagai..huhu..

~ x lap pun kasi kemas aku main post jer..dia bebel kt aku td.. :D

echah_syed said...
This comment has been removed by the author.
Ziana said...

wahhhh wat kek choc..
:)

mama jgn lupe singgah KL ek?
:)

UncleJ said...

eeeee..comotnya kek ceklat tu??
ni kena belajor dgn norz lagi nih..tak pass lagi..takleh nak buat menantu lg...ekekeke

mikaounik said...

terliur tgk kek tue..
kak anto lerr kat sini