Monday, November 26, 2007

SenYumLah.....


SenYumaN CoMbi...uhuks !!!

  • wajah kita emosi kita..begitu pendapat pakar2 kesihatan.mmg benar apa yg dikata kerana apa yg kita rasakan pasti akan tergambar pada wajah kita..


  • sebab itu..jika kita marah atau pun suka,kita tidak perlu menceritakanyer kepada sesiapa kerana ia akan jelas terpancar diwajah..


  • paling penting utk anda tau emosi yg bermain diwajah dpt mempengaruhi kerut & kedut yg bertahta diwajah..


  • jika anda sering bimbang,marah & runsing,kulit anda akan mudah menjadi berkedut terutama disekitar mata,sudut bibir & juga didahi..

  • bagaimanapun jika anda sering tersenyum,ia akan menjadi terapi utk AWET MUDA...


jadi....SENYUMLAH selalu.... :)


dipetik dari segmen buka minda~~MIDI 1st sept 07

18 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

eh eh aunty. kita ni sejiwa la.
sy baru je lancarkn kempen senyum itu sedekah kat blog. huhuhuu.

miss u la aunty combi yg comey :)

Jie said...

Sentiasa senyum untuk mengembirakan orang...:)

eylla said...

wadusss...
senyumanmu sungguh ayu...
nampak muda u...

ya marilah kita jayakan kempen senyum.:)

Ungku Nor said...

akak, akak tengok rope saya camne lak?
tehehehe ;p

Ziana said...

alaaaa comei nye mama senyum
:)

AbGJaS said...

Hi Combi,
Namun, ada kalanya otot-otot di wajah masih boleh dikerah utk menampakkan keriangan walhal di hati penuh duka lara...

mikaounik said...

saya senyum 6jam sehari..
6jam lagi pelbagai emosi melanda..
skarang tgh senyum sorang²...hehe

. said...

sarah>>> yer??? aura antie la tuu..

~ mis u too !!!

~ take care ~

. said...

jie>>> yes ur rite !!!

~ aku selalu senyum sorang2 bila tingat lawak giler kita aritu..

~ cyg kt hg ~

. said...

eylla>>> bkn muda la maksu..mudooo :P


~ jom senyum :)

. said...

ungku nor >>> rope ungku cm ungku laa..nnt kalo ckp cm combi msti ungku x gemo..hehh

~ ungku bila besday ??

~ cm pelakon jelatang..tuuu yg anak dia nk take over bapa tiri..ungku cm mama dia ..ade iras kn kn..

~ cyg ungku ~

. said...

ziana>>> comei ekk??? TQ

~ mmg nk blnja anak mama ni mcD kn kn..

~ cyg kakdik ~

. said...

abgjas>>> tol tu..tp senyuman yg dipaksa laa ekk..


~ kdg2 combi pun buat gak cmtu..bila dtg angin kus2 :(


~ sabo je laaa :P

. said...

mika>>> senyuman yg paling manis..bila bulan baru mengambang..

~ mesti dok senyum tuu..

~ cyg mika ~

arsaili said...

salam..erkkk model majalah ummi ker nih? ahaksss

Ungku Nor said...

rope saya macam saya eh?
loyar burok la akak nih ;p

besday saya dah lepaih kak, bulan ogos aritu.

Jelatang eh? saya ni tu la kak, tak nengok tv.asek nengok katun jepun je tak abih-abih..hehe.

sayang akak jugak..

. said...

arsaili>>> model?? bole la utk majalah syok sendiri sdn bhd.. :D

~ take care ~

. said...

ungku nor>>> bln ogos ker?? ntah kita share bintang yg sama kot..LEO :)

~ lor..peminat fanatik rupenyerr !!!

~ tuh lagu jepun kt blog combi :P