Sunday, November 18, 2007

~mai laa sabah !!!

~ jom mknnn !!!
~ senja >>> cantik ekk
~kelapa sejuk >>> di rendam dlm ketul ais batu..

10 comments:

TokNabe said...

Teringin jugak nak pi sana lagi....last pegi tahun 1995. Dah lama nooo..banyak dah berubah rasanya kk tu. Pasar philipine cam ne agaknya sekarang ni.

TokNabe said...

ada sponsor ke.....:D

Lily.Lulu. said...

dah poie laa auntie combi. kalau lah masa pergi tuh dah kenal auntie mesti dah leh jumpa kan ..

hihihi
:D

echah_syed said...
This comment has been removed by the author.
echah_syed said...

tok >>>prnh dtg sini ekk..

~ psr tu maseh ade..dah dimodenkan..

~ dah byk berubah tok...kg air dah didirikan shopin cmplx..

~ epot pun dlm pembinaan..cm KLIA dah..

~ sponsor?? tu la kalo combi dpt durian runtuh..combi sponsor sume kwn2 kita dtg sini.. :D

echah_syed said...

ly>> nnt ade rezeki mai laa lagi..tak akan lari gunung kinabalu dikejor...

~ cmne tmpt keje baru??

Ungku Nor said...

akaaakkkkk..

sudah-sudah la tu tunjuk mende alah makanan yang best-best ni.
seksa jiwa raga saya, tau tak..;p

echah_syed said...

ungku>>> hehehh..nk suh mai sini..sajer nk tayang2.. :P

~ jamu mata ajer !!

Ungku Nor said...

kak Combi,
tempat akak tu bukan dekat takat naik keta je dah sampai kak.
nak kena meredah lautan luas bagai tuu..;p

ekceli dulu saya ada kg tapi bila arwah nenek dah meninggal & rumah tu bertukar tangan, atlast skrg dah takde sape pun yg duduk situ.

sedara-mara tu masih ada tapi dah bersepah-sepah la kekdahnya..hehehe.

echah_syed said...

ungku >>> nek plane 21/2 jer..tu la kalo combi jatuh dah tentu masuk laut..

~ biasa cmtu laa kalo dah xde parents..umah pusaka pun dah x terbela..

~ combi masih ade mak..jd adik beradik masih gathering kt situ..