Wednesday, November 14, 2007

nape sume org bad mood jer ...??

minggu ni sume org cm bad mood jer..jie,ziana,kak red...aku pun dah kena virus yg sama !!

aku ni malas nk hapdet blog.. tp kalo xde citer baru cm sepi jer blog.. kan kan kan..

norza..tolong laa aku..awat laa jadi lagu nii !! jie oiiii...hg p mane hahh !!

10 comments:

norza said...

Combi, rileks arrr....agaknya ada sindrom jiwa kacau menyerang bloggers. Aku ingat ada tikam-menikam dan cuba memonopolikan blog2 tertentu...entahlah, benda2 ni lambat laun akan menyebabkan kemusnahan pada perhubungan mesra sesama bloggers. Mungkin ia akan berakhir dengan segera, harap begitulah. Pergi ngadu kat unclej or abg putra, depa mesti ada jalan penyelesaian... Apa? Kat budin? Boleh gak la, hmmm.

echah_syed said...

norza..>> al kisahnyerr.. :)

jeff said...

iya ke tgh musim bad mood ni ?

UncleJ said...

saya tau sbb apa korang nih bad mood...PMS kan? ke nak menopause...wakakaka....

lariiiiik!!!!

*ngusik je combi..jgn marah ek*

echah_syed said...

jeff n UJ >> nak tau pasal aper bad mood..

~ mmm...ntah sajer jer kot.. :)

~ wat ever laa UJ !!

eylla said...

relek ar combi....
so bila kita bad mood.. cept2 beristighafar..
pastu.. ingt menda2 yg bes dlm idop...
tak pon p tidooo....
apa2 pun eylla doakan sumer yg badmood tuh termasuk anak dr saya sorang tu cepat berakhirrr...
cepat menguntum senyuman...
cenyum cikit....haaa kan cun...

Ungku Nor said...

bad mood?
err..saya tak rasa cam biasa je kak..hehehe.

echah_syed said...

eylla >> akak jarang bad mood..tp ntah ttba jer..norza tag akak gelak bertingkat2.. :P

~ TQ arr ~

p/s mintak snow pos kai kurier.. :D

echah_syed said...

ungku>> mmm..bad mood nk mnta dipujuk kot.. uhuks

Ziana said...

mama........
jgn badmood..
kakdik dah ok nih..
kan maksu kan kan..
:)

maybe mggu nih memasing ade personal prob kot..
:)