Sunday, November 18, 2007

jom mknnn !!!


~ lokan panggang >>>bau sedap la sgt..sos tu sedapp wa ckp luuuu..
~ puding kelapa yg diisi ddlm kelapa muda
~ air kelapa muda sejuk

~ soto campur>>> kt sini soto mmg sedap mungkin resepi ori drp indon

10 comments:

Ziana said...

amboi
byk nye mknan!
:)

mama...
nak skit
:)

TokNabe said...

Kelapa?..
mmg tak tinggal order kalau kat kedai mkn.
.....................
kat rumah sanggup jolok amik buah

Jie said...

ko jemput aku ke g sana..........

tiket Air Asia pun jadi la.....aku p ..:p

echah_syed said...

ziana>>> mai laa kakdik..jejalan kt sini..

~ demam ker??

~ rajin mkn ubat arr :)

~ take care ~

echah_syed said...

tok>>> dulu mase kecik suker jolok amik buah..tp skrg dah tebang sume pokok sbb bahaya dekat ngn umah...takut tumbang..

~ best kan kenangan dulu2..

~ anak2 skrg x rase sume tu..

~ umah atok ade pokok bunge jer.. :P

echah_syed said...

jie...tu la psl..ko doakan aku jd jutawan cm kwn UJ tu..

~ bkn ko sorang sume org pun aku sponsor..

~ aku nk lwn ngn kwn dia tu..ade ker patut kasi laptop jer... : D

arsaili said...

ok..hujung tahun ni sy turun KK, jumpa aunty..aunty belanja ok? ahaks

echah_syed said...

arsaili >>> tol ker?? mai laaa

~ kita gi kt tu.. gerai kelapa..nk??

© Oshun/EM Muhammad/Nadia Emarele Muhammad said...

Combi kaki dera OD... uwaaaaaaa... dulu udah ler tak dapat nak makan cuppies. Masih okay lagi sebab boleh beli kek kat sini tapi, ayaq nyioq muda, lokan, semua makanan lain... mana nak dapattttttt!!! Siap bubuh gambaq... menci menci menciiiii... nak gi Sabah kejap ni jugak. Nak paksaaaa Combi bawak gi makan... ngeh...
Letak lagi ya gambar-gambar sedap gitu. Tak dapat makan, dapat tengok gambar pun cukup... ngeh. Kat atas tu, jangan mareee... saja nak berdrama swasta kejap.

echah_syed said...

alaaa cyg OD yg mata melirik..

~ psl OD dah majuk..kita ckp sume x sedap laa ekk :P

~ combi bole jd sabah tourism agency >>>> 'jom p sabah'..!!

~ pic tu sengaja nk kasi ayaq liuq OD meleleh la tuu :(

~ hebatz drama OD tau..bole masuk tv..jom tanyer producer kita tuu :D