Monday, February 9, 2009

cerita krismas..

saja nak show of kasut baru.. :p

jamu mata sempena krismas aritu..


kasut kat atas tu dipakai utk gi tmpt yg sesuai jer.abis tu tinggi weii lenguh kaki beb!


tapi pakai kasut tumit tinggi ni mcm konfiden jer bila melangkah...kunun :D


fakta ~ kasut tumit tinggi bila dipakai nmpk la seksi sket..tak gitu korang??

*sakit ooo kaki bila lelama melaram tp 'beauty is pain..!'sabo je aku :p


layan jerr..

10 comments:

Intan Rosnitta said...

Kak Combiku,

Cun nya kasut baru... saiz brp tu? :D

Pstt.. tmpt keje baru intan ni ok sgt. Cuti byk, benefit byk, cafe dekat, etc. Yg x best cuma satu... kena panjat tangga tingkat 4..huhu

:P

TokNabe said...

Hahaha... semuanya toknabe tak berkenan. tapi kalau orang rumah tengok semuanya dia berkenan..... hahahaha

Abang Long said...

Sebenarnya seksi itu terlalu subjektif.

Ada orang dengar suara saja sudah rasa seksi. Malah, tidak keterlaluan, ada lelaki yang kata perempuan yang memakai baju kurung kelihatan seksi, alahai ...

echah_syed said...

intanku >> combi ni susah nak dpt kasut tinggi yg ngam dikaki.ade je yg tak kena.kena pakai kasut mahal kot ekeke :p

alhamdulilah intan..inilaa rezeki kan.takpe tingkat 4 tu mcm excerciselaa takyah nak susah hati kalo mkn byk :D

combi pakai saiz 6/7 beso kan..

echah_syed said...

tok >> nasib baik dia keje bole beli dgn duit sendiri.. :)

org lelaki mmg mcm gitu :(

echah_syed said...

abglong >> betol tu..

kdg2 lengguk bdn pun buat org terpikat..

kena laa pulak org yg memakai tu cantek baru laa baju kurung pun nmpk seksi..tak gitu abglong??

Qaseh said...

hish..tomeinyer kasut baru...

echah_syed said...

Qaseh >> tomei ekk. kaki pun tomei tuu :p

~ BiBie ~ said...

Mama....
Comelnya kasut baru tuh...Nk satu jugak....jenuh dah carik dkt Labuan..hihi....

echah_syed said...

bb >> kat city mall/wisma merdeka byk kasut bole pilih yg mana suka:)