Friday, February 6, 2009

lempeng kelapa@nyor@nyok

lawak tak ropa lempeng tu..ni la keroje my bujang bila dia buat lempeng huruf F ~ farhan

lempeng kelapa 'redah jerr'...!

ptg smlm huby teringin nak mkn lempeng kelapa sbb dah lama tak mkn.hujan2 ni mmg laa sedap kan :)


so combi dgn sukacita & sukati membuat la lempeng kelapa ni.tak susah mana pun antara rajin dgn malas jek :p
mak combi selalu buat lempeng ni masa combi kecik2 dulu & kami adik beradik suka cicah dgn susu pekat cap junjung hehe..


biasa mak combi buat kuah kari daging nak kasi ngam dgn lempeng kelapa sgt laa yummy!
my bujang pun tetiba jer tanya 'mama bole cicah dgn susu tak' kalo nak cicah maple jam pun bole tapi ni pancake melayu :p


layan jerr..

8 comments:

AziS said...

sedappp.kirim mai sini laaa

echah_syed said...

azis >> mak pernah buat tak?? :)

zany said...

susu pekat cap junjung yang dalam kelongsong kertas tu pernah makan? Hisap nyot,nyot sambil jalan nak pi mengaji. Satu dua kupang kot kak combi. Manis melecaihhh.

echah_syed said...

zany >> ade ekk.combi tak pernah nmpk pulak.tapi yg ini dlm tin yg ade org junjung baldi tu :)

is said...

penah ler...rindu lk...

echah_syed said...

is >> cian dia..buat la sendiri mudah jer :)

divahantu said...

ayoyo... lama tak makan tempek nyok... bestnye....

echah_syed said...

diva >> tempek nyok ka?? lor combi dah lupa laa.nnt nak tanya mak :)

diva besok pagi buat sendiri mudah jek :p