Wednesday, February 4, 2009

yang mana satu pilihan kalbu..?

prosperity pizza..kecur air liur dah!

ketiau ni combi masak sendiri yer..yg kat atas tu dari oven pizza hut :p


yg mana satu pilihan kalbu..??


dua2 pun fav combi anak beranak hehe :D


dulu combi tak pandai goreng ketiau tapi bila dah cuba mudah jer alahai!
kalo tetamu terjah tanpa roger2 dulu combi rase ini makanan yg paling mudah & cepat.. :)


tapi nak kena tgk dlm esbox dulu ade ke bahan2 nyer..tak gitu :D
sila-sila jamu mata

layan jer

*nak tunjuk kat shai ketiau ni sebenornyer :p

14 comments:

zany said...

kak combi

dah dapat cakap dengan orang kereta sewa tu cuma belum confirm je. thanks ye kak.

~Cinta Milo Ais~ said...

saya tak suka kuetiow tapi suka mee goreng tapi dah lama tak makan mee goreng tapi hehe banyak plak tapi

azlanlin said...

Ketiau goreng tu boleh bekukan tak? anto le ke tanjong malim. jgn le segan2 nak antau kat aku...nak rasaaaaaaaaaaa!

anaiz said...

antara kuey teow dengan prosperity pizza??
hmmmm....
of course prosperity pizza. ingat dari dapur kak combi tadi. ekekeke...

echah_syed said...

zany >> orait..jgn lupa tanya kat hotel penginapan gak mana tahu kot bole bargain rege lagi :)

echah_syed said...

cintaku >> combi mee pun ok tapi lebih suke bihun goreng atau bihun sop :D

echah_syed said...

daklan >> ko dok perak kan..nnt aku balik kg ko dtg umah yer bole aku goreng ketiau special punyer :p

ko tak buka bengkel keta kat perak ke??kalo tak aku nak minta diskaun ekeke:p

bukan nak tolong kwn yer..nak kasi jahanam kwn lagi adelaa huhu..:(

echah_syed said...

anaiz >> combi dah dpt resepi mudah buat pizza kat WHI siang tadi..nnt combi try ekk.kalo jadi combi publish kat sini :D

pizza tatap dihati!

shai said...

undilah meehoon goreng

echah_syed said...

shai >> hidup bihun goreng..! :p

AziS said...

dua2 sedap tapi suka lagi yg bwh tuuu

echah_syed said...

azis >> ketiau tu senang nak masak kan :)

char ketiau kat belakang petronas pb tu mmg ramai giler org tiap2 mlm.combi dah try tp rasa mcm besa jek pun :D

CIKGU PANJI said...

dua2 sedap.rajinnye makcik masak. lempeng pun ada. boleh order tak?? hehehe

echah_syed said...

cp >> bole tolong order pizza jek..tp sendiri mkn,sendiri bayo lah yer :p