Thursday, February 12, 2009

raja buah..

ngape laa ko ni mahal bebeno hahh?? "sbb aku raja segala buah..tu pun tak reti2..!"



adehh.. tekak teringin nak mkn buah ni.dok mengira bulan & bintang..mcm lambat nar hari berganti minggu huhu..


sabo,sabo biar lambat asal tak kempunan !
terliuQ dah ni :(


sgt laa yummy bah..rugi sape yg tak pandai mkn buah ni tau.


*nmpk kat umah azis..tu laa pasal :)

11 comments:

^aNgRiAni^ said...

salam kak
yani mmg kebizian laani
nanti kita jumpa kat KK yer
rindu kat akak :D
muahhhsssss

Mat Gebu said...

Hahaha..aku lah raja "buah"..buah apa?...buah dorian lahh....habis tu koo ingat buah ceri keee?...Sedapnya tu..kalau diperam buat tempoyak..tak gitu kak combi..pstt akak makan ke tempoyak?...

anatahir48 said...

Combi, kita suka gak Durian...ala-ala hantu durian, tp tak pandai nak pilih durian (yg belum kopek) tu yang boleh meroyan...hahaha

echah_syed said...

yani >> insyaALLAH nnt kita roger2.. :)

echah_syed said...

mat gebu >> pandai demand buah dorian ni mat.over tau :p

org peghok kalo tak mkn tempoyak patut kena buang negeri..oppps terlebey suda :D

echah_syed said...

ana >> sama la kita.. combi pun hantu dorian bkn divaantu noo :p

mmg combi pun tak pandai tu yg suka beli yg dah siap kopek(dlm tapau)

kdg2 beli yg dorian ni mcm nasib gak ada yg ok & selalunyer KO jek :D

kuIna Jentayutiara said...

ampun... ceq tak makan dorian...

echah_syed said...

kuina >> rugi woooooooooo :D

anaiz said...

saya suka makan ini buah. kalau letak depan saya 10 bijik pun leh habis nih. ewah..

echah_syed said...

anaiz >> sama laa kita :)

PerantauSepi1306 said...

Deghoyan RAWKKKK bebeh ;D