Monday, February 11, 2008

award celebrity pojaan blogers.. 110208 10.54am

TQ norz..mwahhh !! terharu sgt norz sudi letakkan url kita org kkwn sume kt novel terbaru norz..combi harap persahabatan kita kekal abadi yaa !

4 comments:

sebol said...

Kak, saya pun tak tau saya dpt award yg mana satu

ke saya tak dapat apa2?

echah_syed said...

sebol >> alaa hg mmg cam gitu kan..aritu combi dah kasi tp hg mai melawat aje..tak sudi nak ambek.. :(

sebol said...

Saya tengok nama tak listed
tu yg saya tak amik

saya tak paham konsep.

kena amik dulu ke kalau nam,a tak naik?

echah_syed said...

sebol >> nak kena piat tinger tau..aritu ade laa nama hg..dia sengaja transit kt umah combi..pastu terus jln..

dia tinggalkan pic dia yg senyum kamben tu kt readers..cm laa combi tak prasan !

mmg dah gerammmm ni:(