Sunday, February 3, 2008

sambutan hari ulang tahun ke 8 bandaraya kota kinabalu 020208 3.02am




bandaraya kk bermandikan cahaya neon..cantek ssgt bahh... :)

9 comments:

Lily.Lulu. said...

amboih .. syioknya auntie posing ngan naga2 itew ...

meriah !!

azlanlin said...

oiiii..naga tu jadi pengapit ke? Entah2 naga tu dok ngorat mamaku!...

selamat berchotiiii...

echah_syed said...

azlanlin >> hohoho ngorat ekk :p

1st tym dok dekat cm gitu dgn naga.. :)

cm teruja gak laa


~ slmt berchotiiii utk daklan & famili gak ~



lily >> naga jinak..cute :p

meriah ade bunga api lagikk ..

Ziana said...

kakdik suke tgk tarian singa nih...

eh singa ke naga tuh mama?
:)

arsaili said...

terlepas aaa

Jie said...

combi...apesal gerun aku nengok muka singa tu........dia terkejuz nengok hang kot..ha ha ha

echah_syed said...

ziana >> tu singa..kalo yg pnjg kaler2 tu naga..budak2 kecik jer yg main tu.. :p

arsaili >> aper yg terlepas ?? bila la dak arsaili ni nak mai dah lotih antie tgu.. :p


jie >> dia sengaja buat muka gerun sbb dah penat asik posing jerk :p

lame tu dorang tgu dari ptg..kesian pulak.tu laa bila ade acara yg beso2 cm gini yg jadi mangsa tu laa.. :(

VIP mai tym dah nak stat..dok kt tmpt yg best2 pastu balik..

hg bila nak jadik datin??

Mat Gebu said...

Makkk!!! Ada naga 2 ekor lerrr..Eh yg terselit kat tgh2 tu sapa pulak...Ibu Naga kaaa?....ehh silap leerr, kak combi rupanyaa!!!, patut leer naga 2 ekor tu serammm sampai menyeringai..depa tu tabik kat kak combi, yelaaa mama dia org kan...matilah aku kena lingan sat lagi, ngusik2 kak combi...Gong Xi Fa cai, kak combi!!!!

echah_syed said...

mat gebu >> naga tu pesan kt combi suh habaQ kt hg..kalo dia pi sana hg org yg pertama dia carik laaa sbb dia kata hg bole jadi chef cook dia..hg nmpk dak mulut dia tuu..hg pun dia telan :p


mat bila nak mai sabah?? jgn lupe bawa cuppies yg ade fresh cream tu arr..:D