Friday, August 14, 2009

duit duit hutang ku membukit... ^_^


~ atas duit baru yg bawah duit lama ~


duit kertas rm50 yg baru.korang dah dapat?? combi ingat precious memain kasi duit palsu.dua minggu yg lalu dia keluarkan duit dari mesin ATM cimb.pastu dia kasi combi rm50.combi tanya duit apa mcm duit brunei jer atau duit singapore.pastu dia ckp duit baru laa.uishhh combi ingat dia sengaja nak kenakan combi.rupanyer mmg betul duit baru.


cantek ada bunga raya lagi.
dah byk duit kertas rm50 yg dipalsukan.so duit ni ada ciri-ciri keselamatan yg lebih canggih dan berputih mata ler kaki palsu duit yer.. :D




lepas ni korang (pemalsu duit) kena perah otak nak cipta alat palsukan duit yg baru ekk.salah tempat la korang punyer otak geliga tu.kepala otak & idea korang mmg bagus tp sayang disalah guna pulak.sabo jer aku..!


layan jerr..


21 comments:

AziS said...

sama la ngan saya terkejut jugak time keluarkan duit dr bank...dah ada duit baru rupanya :)

Dj Epoi said...

Kak Raya nih balik semenanjung tak....?

Kalau balik kesini...bawa duit baru tuh lebih cikit arrr untuk Gua .....heheheheheeehehe

Kita takkan dapat lari dari Hutang Kak....Pejam celik Pejam Celik HUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG!

echah_syed said...

is >> tu la pasal.. :)

echah_syed said...

dj >> selagi hayat dikandung badan..asik bayo utang jek :D

tak balik raya ler bro..ujung tahun cuti sekolah nnt baru balik :)

Jard The Great said...

rasa syg plak nk pakai.. ehehehe...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

salam combi..
hehe..saya pon da dapat gak duit tu..
memula nampak pelik skit..hehhe..
cam duit saidina plak..hikss..
wah..duit raya tahun ni warna biru erk..ni macam saya nk terjah umah combi laa...

echah_syed said...

jard >> betul tu combi pun syg smpi arini blom pakai lagi :p

echah_syed said...

fieza >>salam kembali..

duit tu utk mak kat kg jer.kalau fieza dtg umah combi korek tabung kasi duit syiling.. :D

abu muaz said...

Kejap lagi mat negro cipta pulak mesin baru....


Entah-entah dah ada dah ....

echah_syed said...

abu muaz >> thnx singgah sini.slm kenal yer :)

a'ah tu la pasal :(

TokNabe said...

Belum pegang lagi duit RM50 baru. nampak kecik sikit mcm duit RM 5 kot.

echah_syed said...

tok >> sama besar dgn duit lama tok :)

sayang nak pakai.tp duit lama kena simpan buat koleksi sbb nnt teda dlm pasaran suda kan.

mummyseri said...

salam ramadhan wat akak skuarge..
jempot dtg uma amek bunga ye kak..

echah_syed said...

mummyseri >> slm ramadhan utk mummy seri gak :)

timakasih nnt combi ambek ekk.

Mat Gebu said...

salam kak combi..selamat menyambut ramadhan yg mulia, saya minta maaf yea jika ada terkasar bahasa...

echah_syed said...

ws mat..combi pun sama gak mat.semoga persahabatan kita berpanjangan yer :)

MuMMy 2 Haqq said...

salam..selamat menyambut ramadahan...

echah_syed said...

M2H >> ws..thnx singgah sini.

salam ramadhan dan salam kenal.. :)

zeqzeq said...

duit lama tu lempar keluar pada saya...as-salam CIKPUAN

zeqzeq said...

air kelapa juga penahan/ penawar racun..

bagi petani, selepas menyembur racun rumpai/semut ke anak padi, mereka minum air kelapa..

salah satu usaha..

echah_syed said...

zeqzeq >> thnx singgah sini..

o ye ke.masa combi kecik2 dulu bila demam mak suruh minum air kelapa utk sejukkan badan :)

dapat info lagi.thnx beb