Saturday, June 28, 2008

lokan panggang & kelapa muda 280608 9.34pm

kelapa yg tak berkulit tu puding kelapa didlmnyerr.
kelapa sejuk rm2.50..yg biasa rm2.00.puding kelapa rm4.00 & lokan selonggok ade yg rm 10 & rm12.ikut saiz
minggu2 terakhir disini precious nak mkn lokan panggang,puding kelapa
& kelapa
muda..


so kita pun pergi laa ptg kelmarin..sgt sedap bah ! combi tatau camne nak habaQ tp berbaloi dgn rege yg kita bayaQ.lokan ini dicicah dgn sos yg rasenyer sedap masam manis gitu.

gerai kelapa salut ni dah pernah combi post disini dulu dan ini n3 combi yg kedua.terletak berhampiran politeknik kk iaitu berdekatan dgn roundabout menghala highway sulaman.

welcome to gerai kelapa salut ! :)

pic cheQ takdak noo sbb cheQ dok snap pic depa smpi lupa pic sendiri :(

9 comments:

Ziana said...

lokan tuh ape mama?
mcm lala ke?

Lily.Lulu. said...

kita x minom air kelapa laa auntiee ...

tapi lokan tuh makan laaa ...
cam sedap je kan cicah ngan sos tuh
:D

muadzlife said...

wah makan2 lagii..

echah_syed said...

kakdik >> lokan tu mcm lala yg beso..tp isi dia rase mcm kerang :)



lily >> tak minum?? ngape?? combi mase kecik selalu kait buah kelapa kat umah atok tau..bestnyerr time tuh :D

lokan tu sedap sgt lily sbb sos yg disiram ketika dipanggang..bau dia pun wangi.



muadz >> mgu terakhir post makanan nih :p

nadia yuna said...

tak penah makan lokan.
ni pon 1st time tengok.

cam sedap!

tp cam susah je nak jumpa.

=)

Intan Rosnitta said...

Rasa mcm pernah tgk Ebi makan kat sini masa dlm Trek Selebriti dulu. Ntah ya ke tak... tempat lain kot :P

Nampak mcm best...Precious jadi duta puding kelapa la pulak! Hihi :)

echah_syed said...

nadia >> kat sana tatau ade ke tidak ekk.mmg sedap sbb sos serai yg direnjis masa lokan tu dipanggang :)




intan >> tempat yg sama..sblom ni combi pun tak pernah mkn lokan tu bila tgk mila n ebi mkn..tu yg nak try :)

mgu terakhir ni..ikut je laa :D

Kujie said...

hari tu lalu situ..tak dan nk makan
pasai simpan perut nk isi kt rumah hang la..

ishhh..terliur tgok lokan tu

echah_syed said...

jie >> takan lari lokan dikejo..mai laa lagi :p