Thursday, June 19, 2008

my fav... 190608 10.50am

ini laa yg buat combi teringat sgt nak balik parit buntaQ n taiping..cendol,ABC n pasemboQ.

adehh sodapp weii..abc n cendol tu combi mkn kat bwh pokok depan BANK ISLAM kat pekan baru parit buntar.stall tu mmg pemes laa.ade jek org bertenggek kat kerusi yg diletak dibwh pokok disitu..tak kira ape bangsa pun mmg suke mkn kat situ. kita kan malaysian..

pasemboQ tu combi mkn kat taiping belakang BSN taiping.mmg laa mengancam..ABC dan cendol pun ade.. cendol biasa n cendol pulut. ermm kalo balik kg mesti combi naik 3 kilo..kompem punyerr :(

pasni kena diet..cecece :p

nnt dec combi balik kg ..jom gi umah combi kat bandar baru kita gi mkn nak??mkn kat situ laa bkn kat umah sbb combi ni pandai mkn jer bkn pandai buat hohoho :p

nota jari : nasib combi tak pandai kalo tidak kesian mamak tu kena tutup stall dia ekk :D

9 comments:

aNgRiAni said...

akakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

setappppnyer
lapar yani dibuatnyer
nak ciket

cikgu panji said...

kita nak makan yg combi masak....taknak yg mamak tu masak.boleh le...

echah_syed said...

yani >> jom pi umah combi kat perak..nak tak??





cikgu panji >> nnt combi berguru ngn mamak tu ekk :p

Intan Rosnitta said...

Adehh..tetiba tekak nak mkn cendol la plak.

Andainya K.Combiku singgah s.alam (lawat precious) bulan Dec nanti, kita dating2 nak?? :)

Lily.Lulu. said...

auntie .. pasemboq sedap kan !! nyam nyamm ..

abc lagi laa kita suka
:D

anaiz said...

sedapnyer kak combi..
nanti saya balik tepen, leh la singgah makan kat situ. best yek..!!

echah_syed said...

intan >> insyaALLAH kalo ade jodoh yer intan..cewahh !

kita set time nnt ekk :)



lily >> pasemboQ n ABC mmg fav antie ly :p

kat sini takde tu..sengsara jiwa ku :(


anaiz >> a'ah kat belakang BSN jek..bro yg buat tu pun emsem hehehh :p

gurau jek :D

manje said...

salam combi

kite pon suke mkn pasemboq... ritu kite mkn ngan mak huhu sedap sgt... :) terutama cucuq udangnyer ...

echah_syed said...

slm manje..

sedapp kan..manje mkn versi penang ker sg petani..hohoho :p