Friday, June 20, 2008

parfum.. 200608 12.49am

parfum hadiah dari precious...ade 4 pilihan tp combi pilih yg ini.juz nice bau dia :)

thx darl..selalu combi dapat gift dari dia kan.. i'm so lucky (mcm lagu mr emsem..sape lg kalo bkn si nua itew)

timakasih daun keladi..lenkali kasi laa lagi :p

~ big hugs ~

12 comments:

CikguZue said...

wangi tak...bau bunga ke bau fruit?

echah_syed said...

cikgu zue >> bau fruit x sesuwei ngn combi sbb bila lame dia jd mcm bau masam laa :(

kalo bunga ok :)

mama ranggie said...

mama suka bau escape!

Intan Rosnitta said...

Wangi sampai ke sini!

Heheheheh ;)

echah_syed said...

mama >> sedap ekk bau dia..??



intan >> mmg ajaib ekk..mesti dia gi umah intan nek belon ni :p

*hugs*

pReciOus shaRihaNa iLesOr said...

avon~ avon nape lah mokcik vouge ini suke kat ngko~

:-P

azisazahar said...

wahhhh...wangi la ek. akak bg sy jeles tau pi cite pasal cendol ngan pasembor tu...ishhhh sungguh sy rasa macam mau terbang je balik...konon tahan tu tak balik kg...sekali akak bukak cite baru pasal makan dah rasa nak meroyan dah...he2...rindu betul.uwaaaaaaa

echah_syed said...

precious >> tu jek yg cheQ mampu weii hohoho :(

lagipun sejak cheQ kecik dah kenal 'party' avon huahua.. :D


azis >> takpe.. bkn lame lagi pun nak balik kan is.. :)

azisazahar said...

lama lagiiiiii...ujung tahun ni...hehehe

echah_syed said...

azis >> raye tak balik ker??

uishh org bujang kalo raye mesti balik punyerr :p

combi balik dec nnt.

aNgRiAnI said...

nie keryang akakbeli dari Avon...suka nengok kotaknyer...tantekkkkkk....
muaahhhhsssss

echah_syed said...

yani >> ofer tuh..tak mampu combi bah kalo best buy :p