Monday, June 30, 2008

nasi ayam.... 30.06.08 10.48pm

fuyoooooooooo...nasi ayam :)

lunch tadi ada kawan kasi nasi ayam 4 tapau utk kita anak beranak laa :D

murahnyerr rezeki kita kan..alhamdulilah.

ni laa org ckp buat baik akan dibalas dgn ganjaran yg sgt lumayan dan tidak terduga.. :)

nota : makaseh elly nnt belanja laa lagi..hehe :p

6 comments:

kunadzri said...

adehh.. masuk umah ceq la ni mesti meleleh ayaq lioq punya... sana sini tersaji makanan2 yg menjadi fevret abg e... nasi ayam nih pun salah satu makanan pilihan sampai ayam pun marah kat abg e dok curik depa punya nasi... hehehe...

echah_syed said...

abge >> combi gelak dulu naa..baru reply :D

dulu2 nak pecah rahsia sat naa..combi selalu dgr mak dok ckp nasi ayam..nasi ayam..!


pastu combi dok pikiaQ ..pe arr depa ni nasi ayam pun nak mkn,nasi minyak,nasi beriani,nasi goreng kampung dah ade..ngape nasi ayam jugak yg depa mau :p

adehh..rupanyerr nasi ayam yg ini..patutlaa !


p/s dulu mase kecik2 combi dok tabuQ nasi kat tanah kasi ayam mkn.............> NASI AYAM :D

Lily.Lulu. said...

tadi baru makan nasi ayam .. time lunch ..

nyam nyam !!!
:D

echah_syed said...

lily >> sedap kan.. :p

Encik KhaL said...

nyum2.. sedapnya nasik ayam
lebih2 lg kalau ade yg belanje
:P

echah_syed said...

encik khal >> betol laa kalo free sedap dia lain sket :p

jom jom combi banje :)