Tuesday, March 23, 2010

aku,dia & dia = k a m i

aksi pertama yg sesuai ditonton.. :)

aksi kedua pun sesuai ditonton..dak baju biru tu dok tarik seluar yg dah longgar maklumlah penangan PLKN susut beb 5 kilos.caiyokler!

aksi ni kurang sesuai tapi ini bukan kes buli ye... :p

dak baju biru tu comel dgn muka kemerahan kena sunburn.tu ler sape suruh gi pantai time panaih lit-lit.. :(
aksi biol kanak2 riang yg belum pernah disiarkan sebelum ni.. :D

layan jerr..





16 comments:

azieazah said...

Penangan PLKN, jangan-jangan tshirt tu tak basuh-basuh.. Hahahahaha...

kakcikseroja said...

Bahagianya bersama keluarga tercinta. :)

@cu SaYaNg said...

iskh..nk kena join PLKN gak nie baru leh susut badan kan..hehehee

echah_syed said...

azie >> semangat PLKN tu blom hilang tu yg dok pakai tee shirt celoreng lagik :p

echah_syed said...

kakcik >> dah sihat yer.alhamdulilah :)

echah_syed said...

kakcik >> dah sihat yer.alhamdulilah :)

echah_syed said...

acu >> tu ler pasal.asik makan megi saya suda kambang!

zeqzeq said...

selamat berKITA kami..termasuk saya

eelobor said...

combi mmg suka berposing....semulajadi yer?

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Combi kalau bergambar paling mahal tang posing dia... lain dari yang lain dan menarik. heheheh...

zeqzeq said...

makin licin dahi nampak bila senyumm..

echah_syed said...

zz >> kita-kita'an gitu :)

echah_syed said...
This comment has been removed by the author.
echah_syed said...

vic >> posing ala gedikz tu vic.eh...takan artis jer bole posing kan hehe :)

echah_syed said...

zz >> comel tak?? (^_^)

echah_syed said...

eelobor >> cameraman yg sgt sporting so berdiri tegak pun dia tembak jek. :)