Wednesday, March 31, 2010

sujud syukur ku hanya pada mu..

sambutan jubli perak ke?alhamdulilah berkat doa kami suami isteri,anak-anak tersayang,kawan2,sedara mara dan esp bonda tercinta hari ini genap 25 tahun usia perkahwinan kami.gunung sama didaki,lurah sama dituruni,lautan api direnangi senang susah bersama.uishh ye ke lautan api.jgn main-main... :p

alhamdulilah so far teda dugaan yg besar setakat gaduh-gaduh manja,ada org ke3 nak interframe biasa laa.eh ada ke?? habis tu dapat lelaki melayu terakhir mesti ramai yg nak mengendeng.tak gitu bapaknyer...? ececece :p

apapun combi berdoa kehadrat ALLAH swt seperti doa yg diberi oleh pakar motivasi datuk dr fadzilah kamsah:

"ya ALLAH ya tuhanku,engkau tautkan lah kasih sayang kami suami isteri sebagaimana engkau tautkan kasih sayang nabi muhammad s.a.w dgn saidatina khadijah,engkau limpahkan lah kasih sayang diantara kami berdua,engkau tutupkan lah nafsu kami kpd mereka yg bukan muhrim dan engkau panjangkan lah jodoh kami sehingga ke syurga firdausi mu.amin ya rabbal alamin".insyaALLAH :)


~ ehsan dari google ~

eh..ada sesiapa yg nak sponsor kek mcm gini?kalau ada dialu-alukan tapi kek secantik dan sehavoc mcm gini hanya sebagai penyeri mata kerana ikatan diantara dua hati ,rasa disayangi & dicintai,rasa dihargai bukan semata dgn membeli barang-barang yg mewah tapi rasa cinta itu sentiasa hadir dlm diri dan dapat dirasai.kalau kita selalu merindui pasangan kita bermakna rasa cinta itu tak pernah luntur..so rasa tak?? (^_^)

layan jerr..


11 comments:

kakcikseroja said...

Happy Anniversary untuk Combi & Suami.. semoga kebahagian kalian perpanjangan ke akhir hayat dan sentiasa dalam limpah kurnia dan kasih sayangNya..

zeqzeq said...

Happy Anniversary untuk Combi & Suami.. semoga kebahagian kalian perpanjangan ke akhir hayat dan sentiasa dalam limpah kurnia dan kasih sayangNya

SYAbAR said...

Tahniah dari saya dan keluarga Combi. Kena belajar banyak dari Combi .... nak ciluk ilmu2 rahsia berkasih-sayang kakak kita ni.

HAPPY ANNIVERSARY COMBI

@cu SaYaNg said...

dah 25thn dah kak???
wah...congratulations
hepi anniversary semoga Allah memanjangkan jodoh akak & abang hingga ke akhir hayat..amin

echah_syed said...

kak cik >>

zz >>

min >>

acu >>

timakasih semua.takde rahsia pun min tak sedar dah 25 tahun ye.rasa mcm baru jer.maklumlah sibuk membesarkan anak-anak kan.combi aminkan semua doa kawan-kawan.alhamdulilah :)

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Woww... dah jubli emas~!
Tahniah... hepi anniversary...
Doakan combi berbahagia sentiasa di samping suami dan anak2..

eelobor said...

heheheh, kenapa komen 2 teratas tu lebih kurang samer jer. apa pun, selamat ulang tahun perkahwinan buat combi & suami. semoga bahagia berkekalan di samping anak2

echah_syed said...

vic >> tx vic..jubli perak :)

alhamdulilah vic dan insyaALLAH.


.........


eelobor >> copy paste tu... :)

tx bro.amin

Rumah Kuning said...

tahniah....semoga kasih, sayang, cinta kekal ke akhir hayat.

echah_syed said...

rumah kuning >> amin.
cp..bizi ekk skrg.

SIREH JUNJUNG said...

salam... nanti ambik award kat umah nenek ya...