Wednesday, March 17, 2010

besta MD800

sebut dgn intro yg betul ~ BES...TA ! *intro muzik kamus dr fazley :)
senyum gumbira kau ya anak ku... :p

~hensem dr fazley ni~

kamus dr fazley ni dah lama ada dlm pasaran.mungkin selama ni combi mcm tak berapa nak kisah pun.so bila precious minta beli baru la terhegeh-hegeh nak gi carik.aduyaiii bukan murah main ribuan ringgit jugak rupanyer.zaman semakin berubah dulu combi guna kamus yg harganyer cuma belas hengget jek tp skrg kamus dah semakin global.nanti time anak cucu cicit kita tatau mcmana pulak rupa kamus ekk.





kecil,comel sahaja.besta MD800 siap ada casing lagik.tapi utk permulaan mmg pening kepala sbb multi function.8 buah kamus komprehensif dgn 600,000 kosa kata.ada mp3,mp4 bole merakam suara,bole muat turun lagu,ada 11 bahasa asing dll lagi.mantop gua cakap lu!


disertakan dgn earphone,manual book dan charger bateri.rasa sgt teruja maklumla 1st time nmpk kamus yg canggih manggih mcm gini kan.

bole ke sini sbb combi malas nak taip banyak2 hehe...

layan jerr...




10 comments:

eelobor said...

Berbelanja lebih sket pun tak pe, janji manfaatnya amat besar & berguna

zeqzeq said...

bes ta,
besok ada cip dalam tangan pulak.

Mat Gebu said...

Kalau dapat kat ceQ, sure demam 3 hari, sebab tak biasa guna...kalau tanya resipi kek, bulehh kaaaa?...hahaha tgk, dah mula nak demam dahh!!!!

echah_syed said...

eelobor >> a'ah precious dah nak keluar mengajar so dia mmg perlukan kamus ni sbb dia mengajar b.inggeris.mahal siket tak apa sbb berguna seumor hidup kalau tak rosak.

echah_syed said...

zz >> makin kecik makin berharga dan mahal brg2 eletronik ni ekk.

echah_syed said...

mat >> combi pun bengong gak sekejap.tapi skrg dah ok hehe :p

sedapnyer cheese kek mat yer.bila nak pos kat combi.

azieazah said...

Untung jadi anak hang COMBI.. kalu aku yang berangan nak jadi besan ni, bleh tak tumpang tuah? :)

echah_syed said...

azie >> kalau kita jadi besan aku rasa pecah rumah dgn gelak kita mcm halilintar sang gempita ha ha ha :D

kalau kita berjiran takyah guna mic lagi hang jerit ja dari tingkap :p

aduiii aku tak bole nak bayangkan!

The Cute Fat Cat said...

Meowwwww :D

ibnu marzuki al firdaus said...

MESEJ INI TELAH DI 4WARD/CC KEPADA HAZREY, MAZIDUL, KADI & THE GENG:

WA KINI KOMEN KAT NAMEWEE (BACA: SILA KLIK SINI) PULAK GARA2 ORANG MELAYU SENDIRI ADA YANG SUKA TIKAM SESAMA BANGSA... Comment deleted

This post has been removed by a blog administrator (BAPAK GULA2)... SEBAB TUH AKU TAK SUKA JIKA DIDOA/LABEL meLAYU BERBANDING meNYEGAR YANG MANA MACAM DAH TIADA ISTILAH LAIN UNTUK DIGUNAKAN.