Thursday, March 25, 2010

cinta ku tertinggal disini...


supaya nmpk lebih kecil dari huby...tapuk dibelakang dia hehe :p

daki anak tangga yg tinggi semata nak posing kat sini...aduyaii mokcik :p

pokcik buat klako..klako ke?? tehehehe :)

teropong burung takpe jgn teropong sumandak hohoho...

dgn beg camera dia.. pokcik mmg best in d world! :D

gaya 2 hero malaya..

mokcik pun nak posing gak... :p

o'owh... :p

pemandangan dari atas ~parkir kereta utk mereka yg ingin berjln kaki ke tmn negara.


bangunan dibelakang huby tu ialah pejabat penerangan dan surau utk kaki tangan dan pelancong bersolat.surau dilengkapi dgn tempat mengambil air sembahyang,sejadah,surah yassin dan telekung.sgt selesa dan alhamdulilah diatas kepekaan taman negara meyediakan surau tersebut.

sejuk tempat ni beb..

kundasang yg segar,damai dan sgt nyaman..!

pokok pine seolah mcm kat obersi jek..

suasana yg sgt tenang..

view yg disediakan pihak hotel utk melihat gunung..

kat belakang combi tu ialah SPA hotel..

comelnyerr bila tersenyum mcm gini sbb senyuman pokcik sgt mahal woooo \(^_^)/

adedeh..sampai juling mata ! :D

pokcik cakap perut dia tu menunjukkan 'prosperity' ha ha ha :D

precious : senyummm..! **setiap kali nak snap mesti dia kecoh suruh abahnye senyum.. :)
suka sgt tempat ni...cinta ku tertinggal disini dan insyaALLAH akan kembali lagi :)

combi kesini hujung minggu lepas.musim kemarau sgt mempengaruhi eko sistem dikundasang kerana tidak kelihatan air keluar dicelah2 batu sepnjg perjalanan ke sana.keadaan sungai yg kering kontang dan pokok2 bunga kering tidak bermaya.

jaluran air terjun yg biasa kelihatan besar hanya nmpk satu jalur kecil sahaja.air terjun kipungit pun mengalir lemah namun masih boleh dinikmati kedinginanya yg mmg sejuk beb.semoga hujan rahmat akan turun membasahi bumi sabah.amin


layan jerr..



14 comments:

sebaliktabir said...

wah! boleh tertinggal-tinggal la yer...

azieazah said...

Teruja nak melawat Sabah bila lihat betapa cantiknya tempat2 tuh..

Kundasang kelihatan begitu murni..


*psssttt... kim salam kat pokcik tu ek..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Bahaya tu tertinggal cinta kat sana... kena patah balik pi ambik... kang jalan melenggang je tak bawak cinta.

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Bahaya tu tertinggal cinta kat sana... kena patah balik pi ambik... kang jalan melenggang je tak bawak cinta.

V.I.C @ D.I.A.N.A said...
This comment has been removed by the author.
TokNabe said...

Tempat memang cantik, emamng tak rugi kalau pergi beberapa kali pun.

eelobor said...

malaysia timur jer belum sampai lagi. Insya Allah, bila ada rezeki lebih nanti akan melawati tempat menarik di sana

echah_syed said...

sebaliktabir >> tak bole ekk :p


.........

azie >> kirim salam jer ke?? :)

kirim ler baucer buku ke,baucer mcd ke,pizza hut ke..tehehehe :p


........

vic >> kalau tertinggal bole pergi selalu heheh... :p


........

tok >> suka sgt kundasang... :)


........


eelobor >> tunggu muaz besar siket baru best jejln :)

ibnu marzuki al firdaus said...
This comment has been removed by a blog administrator.
AbGJaS said...

Hi Combi,
Tatkala abgjas tulis komen ni, hujan tengah turun mencurah selepas lebih sebulan tak hujan.

Masin kata2 combi di akhir perenggan entri ni.

Moga air terjun di kundasang tidak lagi mengalir lesu...

echah_syed said...

abgjas >> o ye...alhamdulilah.tp sini tak ujan pun.adehhh :(

suara said...

Gambar jalan-jalan je ke? Cari makan tak de ke kali ni?

echah_syed said...

su >> eh..asik mkn jer bila nak slim ni :p

Bungakopi said...

rajin gak mengedit pic ye..
thanks sudi follow. jom bertukar2 link.:)