Sunday, March 21, 2010

tropika 0'lala

comel ke?

sama tp tak serupa...

hehe...


lampu biru kat belakang tu nmpk cantek...mcm alam mistik jer ekk.

sibotak...

lawan sibotak..

akhirnyer sikakak menang telur jer..ambek ko!

combi jadi org tgh tak side mana pun yer... :)

beg doraemon..mcm2 ada...! :p

anak beranak...

pantang nmpk camera posing sajork deme... :p

pondok ni cute jek..

ho ho ho...

ada jambatan gantung lagik..

kuat jugak jambatan tu...tehehehe :p

sempat dorang berdua ni gi tonton movie alice the wonderland...


part akhir ceritera kami...apapun sekolah dah mula besok so balik ke jadual asal semua kena ikut jam tak bole sukati lagi ye mokcik cleaner... :D

cuti lama ni bikin teman jadi maleh..adehh!


layan jerr..

11 comments:

ijad said...

cantik blog..

Meowwwww said...

Meowwwww

TokNabe said...

Ingat pi camping....

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

cantiknya tempat ni....
sangat menarik!

zeqzeq said...

cantikk bila saya nak rasa,,

echah_syed said...

ijad >> hi thnx singgah :)

echah_syed said...

tok >> anak2 tak berapa suka camping bila masing2 dah beso pnjg ni.

echah_syed said...

vic >> bekas mini zoo kalau tak silap combi vic.skrg tempat ni masih free sbb belum ada org nak sewa kot :)

echah_syed said...

zz >> sila-sila utk 2nd time visit to sabah dibawah bayu :)

Mak Su said...

wow! kat mana tu? tempat yang eksotik! :)

echah_syed said...

maksu >> bekas kandang ular...mmg eksotik dan seram :)