Sunday, March 28, 2010

indahnyer hidup ini bila....

terima kasih kpd 2 org sahabat bloggers yg sudi memberi award diatas ni kpd combi.layak ke tidak terpulang kpd persepsi memasing yg penting kita adalah sahabat blogger.caiyok ler! :D

mereka ialah penyair idan dan kakteh.timakasih bebanyak ye.tp kena buat homework ler pulok seperti kat bawah ni :

7 perkara mengenai diri anda :

~ bersyukur dgn apa yg ALLAH kurniakan seorg suami yg baik dan sepasang anak yg sgt comel tehehehe :p
~ penyayang dan sgt caring membuat huby dan anak2 naik lemas.. *lemas ke?
~ peramah?? bole laa jugak tengok dgn sapa yg nak diramah jugak kan.
~ suka minum teh lipton * teh panas so sesiapa yg nak belanja sila-sila ai like :)
~ suka kehijauan so ai like kundasang very muchh!
~ tak suka tempat yg terlampau crowded :(

eh..ada lagi ke? yg buruk pun nak gak ke?

~ pemarah * biasa la kan...kucing yg manja pun menggigit bila terpijak ekor.dush dush!



semalam sempena '60 earth hour' kami makan mee goreng didalam kesamaran lilin disamping menonton AF8.yg lebih romantik dari itu ialah mee goreng dari air tangan huby.sedap la pulak.thnx darl luv u very muchh!

lepas ni goreng spaghetti pulak ekk. * bukan dera ye tapi sharing is caring wawawawa... :p

layan jerr..

9 comments:

zeqzeq said...

caya dan percaya, tanda sayang in carring..

takkan tak caya echah heee

saya kena percaya.

rumahkuning said...

patut le nampak sedap semacam je. rupanya pakwe yg masak.

Meowwwww said...

Meowwwww

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Hidup ini memang indah, lebih2 lagi bila dikelilingi orang2 tersayang. Tp hidup Combi ni vic rasa bukan setakat indah malah sangat ceria~!

echah_syed said...

zz >> percayalah..! *lagu tok T :)

echah_syed said...

rumah kuning >> sedap sbb nak suruh masak sokmo hehe :p

echah_syed said...

meow >> hi meow kita alergic kucing :(

tak suka kucing..rumah berbau busuk.

echah_syed said...

vic >> hidup mcm eskrem..nikmati sebelum cair..! :D

sedapnyer choco top mcd..yum yum :)

en kordi the tube-changer said...

Bahagianya..

en kordi's blog (sini)