Friday, March 21, 2008

from kk to precious 210308 6.06pm

fitting baju batik & kasut baru kat klang parade..jelez aii :(

huby gi pulau pangkor ade meeting so..combi kirim ketupat,rendang ayam n kek ceklat kat precious diShah Alam.mmg fav dia laa sume ni. kasih ibu tiada sempadan..harap precious enjoyz yaa ! tadi precious send mms dia ngn abah gi klang parade beli kasut n baju batik abah.besok anak buah huby kawin kat andalas.dia spend tym ngn abah sehingga wiken je sbb ptg abah dia nak gi pulau dah..
bila huby takde terpaksa la buat sendiri..isi minyak n pam tyre kete..ujan lagi tuu **sedeh tau**

nota jari : tabuQ bintang n bulan kat atas kek tu keje adik dia..
malu kat norz n jun sbb kek blasah jer ni.. :D

6 comments:

aNgRiAni said...

hohohoho...setapnyer...menggugat iman betul kek ceklat tu kak combi...boleh hancusss program diet yani nie...

baiknyer boy tolong akak erk...tue ayam masak apa kak? rendang ker kurma? macam masak lomak pun ado...resepi baru erk kak?....alamak kak combi dah marah laaa....larikkkkkk....hugs*...muaaaahhhhssss

echah_syed said...

kek blasah namenyer..ayam tu lom masak lagik masih dlm kuali tuu.. :p

kaler dia lom cantek lagi..:(

combi lupe nak snap yg dah masak sbb kelam kabut..combi stat masak dah lewat tuu kul 10mlm dah..pastu buat kek pulak..

sume beres kurang lebih kul 2pagi.kul 3pagi tido..bangun kul 6pagi anto abg gi epot..

lawakz laa..mcm kartun :p

plan last minit sbb abg pun baru dapat surat.alhamdulilah smpi hajat nak kasi precious :D

Pak Ngah: said...

:: salam... mujur cuma isi minyak dan pam tayar... macamana ye... kalau kena tukar tayar kat tepi jalan... sorang2 pulak tuu... mau berpeluh tuu...

:: apa2pun dalam banyak hal... kita perlu cuba untuk belajar berdikari... sebab memudahkan kita juga apabila keadaan memerlukannya... tak gitu...?

echah_syed said...

pakngah >> betol pakngah..abg pernah ajo tukar tayar tapi kat dlm garaj laa..uishh berpeluh walopun tak ditepi jln.. :(


combi kena berdikari sbb segalanyer berkemungkinan.. ** doa ALLAH pnjgkan umo **

Ziana said...

mama..
cedapnye cake coklatttttt
bile nak wat utk kakdik?
hehehe

*miss u mama!!

echah_syed said...

ziana >> wat kat secret resepi je laa..bole??


**hugs**