Sunday, March 9, 2008

rozie & huzaimi wedding 090308 16.14pm

luv heart yg kaler merah tu sgt simbolik..tautan dua hati dihari bahagia.pintu gerbang pula sebagai meraikan pengantin & tetamu.alat muzik ni mmg sinonim kpd penduduk sabah dimainkan ketika majlis perkahwinan dan majlis2 formal yg lain.
hari ni combi n huby gi kenduri kawen anak kawan kami.mmg sgt bernasib baik kerana cuaca cerah seperti meraikan kedua2 pengantin baru.sejak dua minggu yg lalu hari2 hujan sehingga byk kwsn yg banjir kilat.

tahniah kepada rozie & huzaimi.selamat melayari bahtera kehidupan berumahtangga yg penuh ranjau dan onak..semoga pnjg jodoh berkekalan sehingga ke nafas terakhir.amin


nota jari : tak sempat snap pic pengantin sbb terpaksa bergegas ke rumah seorang lagi kawan utk majlis pertunangan anak mereka.

10 comments:

aNgRiAni said...

waaa..mmg vogue lak akak ni..melaram toiii yer...bestnyer gi kenduri kawen...yani dah lama tak gi kenduri kawen kawan...setapppnyer makanan time kenduri kawen nie ek...kak tantekkk lah baju itewwww...abg pun hencem...

echah_syed said...

yani >> ni musim org kawen..mgu depan ade lagik kat beaufort anak kawan gak..adehh terasa *** combi ni sbb anak2 kawan sume dah kawen :p

sedap ker??sedap lagik mkn kat umah bole smpi menggeget pinggan hohoho :p

baju iteww tahun lepas punyer..sbb yg tahun ni lom siap..suke tak kaler tu??

encem ker??nmpk muka berkedut seribu menahan panas :p

pastu combi ckp kat dia 'senyum senyum tapi masam gak :(

manje said...

kat sini pon manje sibuk g kenduri kat sane sini... combi mmg comei pakai baju kurung biru itu... ^^

echah_syed said...

manje >> comei ker??? jarang pakai sbb combi tak keje jadi asik pakai tshirt n jeans :p

skali skala pakai rase mcm kekok nak jln..tapi yg bagus tu kena buat ayu2 gitu sbb langkah tak bole panjang nnt koyak kain hohoho :D

manje ngajor ker??

Jie said...

bestnya combi...dpt cuti masak..hihihi..

Lily.Lulu. said...

wowwwwwww !!!! auntie sangat ayu .. berbaju kurung biru ..

;)

echah_syed said...

jie >> abg aku pun cuti ni..bole laa malas2 masak..hohoho :p



lily >> terpaksa buat ayu2 sbb takut tersadong kaki :p

ziana dah fly kan..windu kat dia :(

AbGJaS said...

Salam Combi,
Hehe..yg alat2 musik tu nama dia 'kulintangan' bah...

echah_syed said...

abgjas >> combi mase kat tmpt kawen tu ingat..balik umah lupe la pulak :p

tapi nama kulintangan tu selalu sebut..ingat ker mcm serunai adehhh!

sowi abgjas :(

muadzlife said...

meriah nyaaa...seronok lerr saya tgk :) *hugs*